برپایی نمایشگاه فصلی و جشنواره گردشگری

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ از برگزاری نمایشگاه و جشنواره گردشگری در این منطقه خبر داد.

محمد حسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ گفت: نمایشگاه و جشنواره گردشگری کار خود را با برپایی بیش از ۳۵ غرفه عرضه محصولات سنتی، صنایع دستی و سوغات استان‌های مختلف کشور از اواخر دی ماه سال جاری در منطقه ۲۲ واقع در میدان موج و جنب مجتمع آفتاب آغاز نموده و تا پایان سال نیز ادامه دارد.

وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر فروش و عرضه محصولات استان‌های گوناگون کشور، سیاه چادر‌هایی از استان‌های خراسان جنوبی و کردستان برپا شده و بازدیدکنندگان با حضور در این نمایشگاه با آداب و رسوم برخی از اقوام ایرانی آشنا می‌شوند. در این نمایشگاه کلیه اجناس با ۱۵ درصد تخفیف به شهروندان تهرانی فروخته می‌شود.

فصیح اعلام کرد: در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و آموزشی همراه با مسابقات متنوع برای شرکت کنندگان و همچنین نقاشی و گریم کودکان نیز به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته در برگزاری جشنواره‌های محلی و منطقه‌ای در منطقه ۲۲ و استقبال مردم از آن‌ها می‌توان به این مهم اشاره کرد که نمایش‌ها و نمایشگاه‌های محلی و منطقه‌ای موجب پیوندی عمیق میان مردم و صمیمیت بیشتر اقوام با یکدیگر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار