معاون داوطلبان هلال احمر سمنان:

بیش از۹میلیارد ریال اعتبار برای بیماران نیازمند استان سمنان تخصیص یافت

سعیدی از تخصیص ۹میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال اعتبار حمایتی برای بیماران نیازمند استان خبر داد و گفت: این اعتبارات در سر فصل‌های بهداشت و درمان هزینه می‌شود.

سعیدی ضمن بیان اینکه طی ۹ ماهه امسال ۹ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال به هلال احمر استان سمنان تخصیص یافت، گفت: این اعتبارات حمایتی برای کمک به بیماران نیازمند خدمات دارو و درمان هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه با همکاری مددکاران اجتماعی پرونده دارویی و درمانی برای بیماران نیازمند دارو و درمان تشکیل می‌شود، افزود: طی بازه مذکور برای ۴۵۴ بیمار پرونده تشکیل شده است.

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه به بیماران دارای پرونده کمک بلاعوض ارائه می‌شود، ابراز داشت: این کمک هزینه و مساعدت بسته به شرایط اقتصادی و خانوادگی مددجو متغیر است.

سعیدی ضمن بیان اینکه کمک هزینه‌ها در سر فصل‌های مختلفی هزینه می‌شود، تصریح کرد: تأمین وسایل توانبخشی، کمک هزینه بستری، طبی و جراحی از جمله این سرفصل‌ها است.

وی افزود: در جمعیت هلال احمر استان سمنان می‌کوشیم تا مددجویان تحت پوشش نیازمند را به لحاظ دارو و درمان مورد حمایت قرار دهیم که این مبلغ فوق در همین راستا هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.