دبیر شورای عالی امنیت ملی:

دانشگاه‌ها باید عوامل قدرت را ریشه یابی کنند

احمدیان گفت: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بزرگ، بی نظیر و بی بدیلی در داخل کشور و دنیا دارد، دانشگاه‌ها باید بتوانند عوامل قدرت را ریشه یابی کنند.

علی اکبر احمدیان در سومین نشست طرح ملی اعتلا  با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تمام جهان رشد کرده است، افزود: یکی از هنر‌های بزرگ انقلاب اسلامی که باید در دانشگاه‌ها مورد واکاوی قرار بگیرد، قدرت تفاهم آن است. این موضوع بسیار مهم است چرا که انقلاب اسلامی توانسته از قدرت خود به خوبی در دنیا استفاده کند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بزرگ، بی نظیر و بی بدیلی در داخل کشور و دنیا دارد، دانشگاه‌ها باید بتوانند عوامل قدرت را ریشه یابی کنند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ضمن ارائه مباحثی درخصوص جنگ ترکیبی، چیستی، چگونگی و چرایی گفت: انقلاب اسلامی طلیعه‌ای از تحقق وعده الهی بود و خداوند در طول چهل و چند سال گذشته، هر روز گوش، چشم و حواس ما را به تحقق این معجزه بزرگ باز کرد.

احمدیان خاطرنشان کرد: یکی از فراز‌های برجسته نشان دادن این قدرت و اراده الهی همین ایامی است که این روز‌ها در آن بسر می‌بریم. ما آنقدر در متن حوادث و متن نعمت هستیم که شاید قادر به درک آن نباشیم.

وی تأکید کرد: امروز همه مسلمانان و همه مردم جهان بر دو حقیقت گواهی می‌دهند، یکی مظلومیت مردم فلسطین در عین پیروزی آن‌ها و دیگری شکست رژیم صهیونیستی در عین ظالم بودن این رژیم است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اراده الهی بر مکنت دادن مستضعفان است، اظهار داشت: امروز مستضعفان پیروز و ظالمین شکست خورده اند. این امر پس از پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و ما بعد از انقلاب اسلامی مظلوم شکست خورده نداریم.

براساس گزارش دانشگاه آزاد، احمدیان با تأکید بر اهمیت لزوم تمدن سازی در دانشگاه‌ها گفت: تمدن سازی یک لازمه دارد و آن استخراج سوال‌ها و ارائه راه حل و پاسخ به آن‌ها است. دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در این عرصه بسیار تأثیرگذار باشد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای ظرفیت بسیار بزرگی است، تصریح کرد: این دانشگاه ممتاز است، چرا که دولتی نیست. این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که بخش بزرگ و برجسته نظام اسلامی، مردم هستند و انقلاب اسلامی می‌خواهد مردم بلند شوند، نه اینکه دولت‌ها توسعه پیدا کنند. دانشگاه آزاد اسلامی نیز کاملاً مردمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار