ایروانی: عملیات ضد تروریستی ایران با رعایت کامل تعهدات بین‌المللی انجام شد

نماینده ایران در نامه‌ای به شورای امنیت اعلام کرد که عملیات ضد تروریستی ایران ضروری و متناسب با هدف قرار دادن دقیق پایگاه‌های گروه‌های تروریستی و رعایت کامل تعهدات بین‌المللی به ویژه حقوق بشردوستانه انجام شده است.

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک امیرسعید ایروانی در پی حمله موشکی به مواضع تروریست‌ها در سوریه و عراق به شورای امنیت نامه نوشت.

در این نامه آمده است: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قربانیان اصلی تروریسم، در اجرای عملیات حق ذاتی خود برای دفاع از خود بر اساس قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد، عملیات ضد تروریستی را انجام داد. این عملیات شامل حملات هدفمند علیه پایگاه‌ها و تأسیسات گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه و عراق است. 

این نامه می‌افزاید: در ساعات اولیه ۱۶ ژانویه ۲۰۲۴، عملیات ضد تروریستی همزمان با شلیک چند موشک بالستیک، دقیقاً تأسیسات داعش و حیات تحریرالشام، دو سازمان تروریستی شناخته شده، در ادلب و منطقه تحت اشغال آن‌ها در شمال شرق جمهوری عربی سوریه انجام شد. علاوه بر این، یک مرکز جاسوسی مورد استفاده گروه‌های تروریستی ضد ایرانی مرتبط با رژیم اسرائیل در اربیل، منطقه کردستان عراق، هدف قرار گرفت. این مرکز به عنوان پایگاهی برای عملیات اطلاعاتی و خرابکارانه در ایران بوده است.

در نامه نماینده ایران عنوان شده است: عملیات ضد تروریسم ایران در واکنش به حملات دلخراش تروریستی اخیر در کرمان انجام شد که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰ غیرنظامی بی گناه از جمله کودکان و زنان و مجروح شدن بسیاری دیگر شد و گروه‌های تروریستی مرتبط با داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته بودند. خوشبختانه حملات مذموم تروریستی در کرمان با محکومیت شدید و متفق القول اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد مواجه شد.

در این نامه خاطرنشان شده است که عملیات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران ضروری و متناسب با هدف قرار دادن دقیق پایگاه‌های گروه‌های تروریستی و رعایت کامل تعهدات بین‌المللی ایران به ویژه حقوق بشردوستانه بین‌المللی انجام شده است.

ایروانی با ذکر این نکته که جمهوری اسلامی ایران بار دیگر بر تعهد تزلزل ناپذیر خود به احترام کامل به حاکمیت ملی، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی جمهوری عراق و جمهوری عربی سوریه تأکید می‌کند، عنوان کرده است که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضای مسئول سازمان ملل متحد، بر پایبندی خود به اهداف و اصول منشور ملل متحد تاکید می‌کند.

در این نامه آمده است: جمهوری اسلامی ایران حقوق ذاتی خود را که توسط قوانین بین‌المللی به رسمیت شناخته شده، برای حفاظت از حاکمیت، امنیت ملی و شهروندان خود در برابر هرگونه تهدید یا حمله، تکرار می‌کند. این تعهد نشان دهنده عزم ایران برای حفظ منافع خود و حفظ صلح و امنیت در داخل مرز‌های خود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۸ دی ۱۴۰۲
حمله پاکستان جنایتکار به خاک ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره بوده است و هم حمایت از گروهک تروریستی جیش‌الظلم بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۷ دی ۱۴۰۲
واکنش عراق به حمله موشکی ایران: به شورای امنیت شکایت می‌کنیم/ سوال اینجاست پس چرا عراق جنایتکار از ترکیه شکایت نمی کند و این حالی است که ترکیه هر روز به عراق تجاوز و حمله می کند.
حضور نظامی ترکیه در شمال عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
و این در حالی است که ترکیه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش در عراق و هم سوریه همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۷ دی ۱۴۰۲
به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

به انگلیس جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

به فرانسه جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

به آلمان جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۷ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش سعودی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۷ دی ۱۴۰۲
آمریکا و متحدانش از سال 1982 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 2001 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۷ دی ۱۴۰۲
حمله تروریستی به کرمان ثابت کرد و نشان داد که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی در سراسر کشور فعالیت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
اروپا جنایتکار شریک جرم جنایت های اسرائیل، آمریکا و انگلیس در جنگ غزه بوده است.
۰۹:۵۹ ۲۷ دی ۱۴۰۲
اروپا جنایتکار شریک جرم جنایت های اسرائیل، آمریکا و انگلیس در جنگ غزه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
نیروهای آمریکایی و هم نیروهای کشورهای اروپایی حق حضور در دریای سرخ را ندارند.
۰۹:۵۸ ۲۷ دی ۱۴۰۲
نیروهای آمریکایی و هم نیروهای کشورهای اروپایی حق حضور در دریای سرخ را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
چرا اروپا جنایتکار در برابر جنایات اسرائیل و آمریکا و انگلیس در غزه سکوت کرده است؟
۰۹:۵۸ ۲۷ دی ۱۴۰۲
چرا اروپا جنایتکار در برابر جنایات اسرائیل و آمریکا و انگلیس در غزه سکوت کرده است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۷ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو
حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید
1 - آمریکا
2 - کشورهای اروپایی
3 - عربستان سعودی
4 - امارات
5 - ترکیه
6 - اسرائیل
7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا
8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۷ دی ۱۴۰۲
اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.

از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار و ناتو جنایتکار از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

حضور نیروهای تروریست آمریکایی در عراق اصلی ترین تهدید برای امنیت مردم ایران و کشور ایران است چون به خاطر که آمریکا و مزدورانشان از تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون علیه مردم ایران و هم حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
نیروهای تروریست آمریکایی باید از خاک عراق اخراج شوند.
حمایت آمریکا و اسرائیل از جریان تروریسم جنایت ضدبشری است.
آمریکا و اسرائیل 100 درصد فقط در حادثه تروریستی کرمان نقش دارند.
انتقام خون شهدایمان را از تروریستها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۷ دی ۱۴۰۲
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در فلسطین اشغالی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در غزه چه غلطی می کنند؟

حضور نیروهای نظامی آمریکا درعراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای آمریکایی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.

حضور نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در عراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای انگلیسی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.

انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.

دیگر هیچ کس در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در انگلیس و لندن و بریتانیا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اروپا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اسرائیل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

عامل اصلی حمله به غزه آمریکا جنایتکار است.
عامل اصلی حمله به غزه انگلیس جنایتکار است.

سرویس‌های اطلاعاتی 5 کشور در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند که سرویس‌های اطلاعاتی 5 کشور غربی در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند اما تا کنون شکست خورده‌اند. که اسرائیل تا الان در سطح اطلاعات نظامی هم شکست خورده است. در حال حاضر پنج کشور در سطح اطلاعاتی و استخباراتی در دو اتاق عملیات اسرائیل مشارکت دارند که یک اتاق عملیات اطلاعاتی در تل‌آویو است و یک اتاق در مجاورت نوار غزه است و کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در آن حضور دارند.
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 3 ماه و 13 روز است که در13 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۷ دی ۱۴۰۲
ترکیه ازسال 2011 تاکنون مقصر اصلی جنگ درسوریه است.
ترکیه ازسال 2011 تاکنون یکی ازحامیان تروریست ها درسوریه است.
ترکیه ازسال 2011 تاکتون تمام تروریست های خارجی وارد سوریه وعراق کرده است.
ترکیه تروریست های کشورهای اروپایی وارد سوریه و عراق کرده است.
ترکیه عامل، جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه است.
ترکیه عامل اصلی جنگ درسوریه است.
ترکیه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسوریه است.
ازسال 2011 تاکنون بیش از999 هزارتروریست ازطریق کشورترکیه وارد سوریه وعراق شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۷ دی ۱۴۰۲
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار و ناتو جنایتکار از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در این مدت 2 ماه در جنگ غزه سکوت نمی‌کرد.
آخرین اخبار