بازگشایی کمربندی جنوب شهرکرد + تصاویر

کمربندی جنوب شهرکرد پس از ۲۵ سال بازگشایی شد.

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت کمربندی جنوب شهرکرد از ۲۵ سال گذشته تاکنون گفت: اجرای عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری، آسفالت و بازگشایی این مسیر آغاز شد.

وی تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال ادامه اتصال کمربندی جنوبی به بلوار کشاورز (مسیر شهرکیان) در دسترس مردم قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


حیدری افزود: حدود ۵۰۰ متر از باقی‌مانده ادامه اتصال کمربندی جنوبی به بلوار کشاورز با پیگیری‌های شهردار شهرکرد و تعامل و همکاری مالکان زمین‌های شهرکرد، شهرکیان، دستگاه‌های اجرایی و قضایی آغاز شد و با عزم جدی مدیریت‌شهری به‌زودی شاهد اجرا و بهره‌برداری از این طرح هستیم.

وی اضافه کرد: اجرای مرحله سوم کمربندی جنوبی از بلوار کشاورز تا سه‌راهی خوزستان پس از توافق با مالکان زمین‌های واقع در مسیر در سال آینده اجرا خواهد شد.

حیدری با اشاره به طرح‌های مهم دیگر در مرکز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح‌ها با توانمندی کارکنان شهرداری شهرکرد به‌ویژه حوزه حقوقی، املاک، امور زیربنایی، شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در بخش حوزه آماده‌سازی و تجهیز ماشین‌آلات سنگین و توانمندی مالی شهرداری‌ها در این حوزه به سرانجام رسیده است.

وی اظهار کرد: احداث کمربندی‌ها برای کاهش بار ترافیکی، کاهش تصادفات و صرفه‌جویی در مصرف سوخت در شهر را ضروری است.

محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد با بیان اینکه همکاری مالکان منجر به شکسته شدن قفل ۲۵ ساله مسیر کمربندی شد، گفت: نتیجه اجرای این پروژه و اصل توافق، علاوه‌بر کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر، جلب رضایت شهروندان را به دنبال دارد که همکاری مالکان گام بزرگی در اجرای این مهم داشته است.

وی افزود: در این بین از تلاش و همکاری دستگاه قضا، دستگاه‌های اجرایی و شورای اسلامی شهرکرد و همکاری واحد‌های مختلف در شهرداری نیز نباید غافل شد و از تمام این افراد که در راستای رفاه حال شهروندان و رفع بخشی از مشکلات ترافیکی در بازگشایی این گره ۲۵ ساله همکاری و کمک کردند، تقدیر می‌نمایم.

واحدیان با بیان اینکه در حال حاضر انجام عملیات عمرانی در این مسیر در حال اجراست، اضافه کرد: حدود ۲۰ دستگاه از ماشین آلات شهرداری مشغول به خاکبرداری ۷۰۰ متر از طول مسیر تا بلوار کشاورز هستند که در تلاش هستیم تا پایان امسال عملیات خاکبرداری در این مسیر به پایان برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار