وزیر کشور وارد فرودگاه بین‌المللی بندر کنارک شد

وزیر کشور پیرو دستور آیت‌الله رئیسی برای بررسی مناطق آسیب‌دیده ناشی از بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان وارد بندر کنارک شد.

احمد وحیدی وزیر کشور امروز چهارشنبه به سیستان و بلوچستان سفر کرد و در فرودگاه کُنارک مورد استقبال حسین مدرس خیابانی استاندار، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق کشور و جمعی از مسوولان قرار گرفت.

همچنین اسماعیل نجار معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور و پیرحسین کولیوند رییس سازمان جمعیت هلال‌احمر، وزیر کشور را همراهی می‌کنند.

در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان، بیشترین تمرکز بارش‌های باران در شهرستان کُنارک بوده و بسیاری از محله‌های قدیمی، منازل مسکونی و معابر این شهر دچار آبگرفتگی شدید و خسارت شده‌اند.

گروه‌های مختلفی از شهرداری‌های تهران، مشهد، شیراز، کرمان، شرکت آب و فاضلاب، شهرداری کُنارک، گروه‌های جهادی و نیروهای امدادی، نظامی و انتظامی از ساعات اولیه بارندگی در شهرهای جنوبی استان حضور دارند و بخش قابل توجهی از آب معابر و منازل تخلیه شده است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

طی روزهای اخیر بیش از ۳۳۰ میلی‌متر بارندگی در کُنارک ثبت شده و بسیاری از مردم، این میزان بارندگی را طی ۲۰ سال اخیر بی‌سابقه عنوان می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۶ دی ۱۴۰۲
خبر مربوط به چه تاریخی هست ؟!!!
آخرین اخبار