۴۲۵ کیلوگرم مواد افیونی در سراوان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۴۲۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان سراوان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان گفت:  مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق مواد افیونی باخبر شدند.
وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان از این داشت این متهمان با تهیه موادمخدر از کشور‌های همسایه و انتقال آن به شهرستان سراوان قصد حمل به عمق کشور را دارند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان و در عملیاتی هماهنگ پس از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و دستگیری آنان، در بازرسی از خودروهایشان در مجموع ۴۲۵ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش را کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه در این رابطه چهار سوداگر مرگ دستگیر، ۲ قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف، ۲ دستگاه خودروی تویوتا و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد، خاطرنشان کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات غیر قانونی در امان باشند، شهروندان هرگونه اخبار را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.