بازسازی تمامی قطارها برای سفرهای نوروزی

رئیس انجمن شرکت‌های حمل و نقل مسافری گفت: در ایام نوروز برای افزایش جا به جایی مسافران، قطار‌های محلی و کمربندی را وارد کرده و افزایش خواهیم داد.

ناصر بختیاری، رئیس انجمن حمل ونقل ریلی گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی ۱۴۰۳ شرکت حمل و نقل ریلی رجا با انتصاب اعضا از سوی مدیرعامل این شرکت و برگزاری اولین جلسه آغاز به کار کرد.

 بختیاری با بیان اینکه امسال پیش‌بینی‌ها خیلی بهتر از سال گذشته بوده است، افزود: اگرچه نواقصی وجود دارد، اما علائم بهبود دیده می‌شود و امیدواریم این روند ادامه داشته و روحیه مطالبه‌گری را همچنان در شما شاهد باشیم تا بتوانیم بهترین خدمات را در خور برند رجا به مسافران  ارائه دهیم.

وی برگزاری جلسات با نواحی را در بهبود عملکرد و افزایش سطح رضایت‌مندی مسافران مؤثر دانست و بیان کرد: امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطار‌ها اضافه کنیم.

وی افزود: در  ایام نوروز نظارت هرچه بیشتر بر راهبران  باید افزایش یابد و  پیگیری برنامه شست‌وشو و جرم‌گیری واگن‌ها، تأمین به موقع قطعات، تجهیز و نظافت خوابگاه، بهبود عملکرد کترینگ‌ها و توجه ویژه به قطار‌های کمربندی و محلی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

او افزود: بازسازی قطار‌ها در حال انجام است و به‌ روزرسانی قرارداد‌های لازم فنی  ضروری و لازم است تا با هماهنگی شرکت نوین و همکاران در امور نواحی، قطعات و تجهیزات لازم برای ایام نوروز و ابزارآلات موردنیاز مأموران فنی هرچه سریع‌تر تهیه و به تمام نواحی ارسال شود.

 

برچسب ها: حمل ونقل ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار