وقوع چهار تصادف فوتی و جرحی با ۱۳ مصدوم در آذربایجان‌غربی

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، چهار تصادف جاده‌ای در استان رخ داده که ۱۳ نفر در آن‌ها مصدوم شده و یک نفر فوت کرده است.

حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به واژگونی یک دستگاه سواری سمند در محور شوط به چایپاره گفت: در این واژگونی که خودرو سمند تاکسی بود، ۳ نفر مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: این حادثه ساعت ۶:۰۵ صبح امروز رخ داد و نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شهرستان شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و پس از رهاسازی مصدومان و انجام اقدامات اولیه آن‌ها را منتقل و فوتی حادثه را به مراجع قانونی تحویل دادند.

وی ادامه داد: انحراف از جاده یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با ۴ مصدوم در هفت کیلومتری محور بوکان به میاندوآب، واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو۲۰۶ با سه مصدوم در محور شوط به چایپاره و تصادف تریلی و خودرو سواری پرشیا با سه مصدوم در ۱۰ کیلومتری محور چایپاره به خوی از جمله حوادث جاده‌ای است که نجاتگران هلال‌احمر در نزدیکترین پایگاه امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه جاده‌ها لغزنده است، افزود: رانندگان از تردد شبانه و بدون زنجیر چرخ خودداری کنند تا شاهد حوادث این چنینی نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.