معرفی ظرفیت‌های گردشگری در اولویت دستگاه‌های خدمت رسان

فرماندار بوئین زهرا گفت: ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان برای استقبال از بهار طبیعت و معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با محوریت نوروز ۱۴۰۳ گفت: باید با برنامه ریزی‌های دقیق از تمام ظرفیت ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان برای استقبال از بهار طبیعت و معرفی جاذبه های شهرستان استفاده کنیم تا بتوانیم ظرفیت‌های مهم و بالقوه شهرستان را به هموطنان معرفی کنیم.

وی افزود: توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز، حفظ شئونات ماه مبارک رمضان، اجرای برنامه‌های فرهنگی، برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات شهرستان، فعالیت مستمر کمیته نظارت بر نانوایی ها، رستوران‌ها، سرویس‌های بهداشتی، مساجد و نمازخانه‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی بخشی از اقدامات ویژه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر شهرستان به شمار می‌آید که باید از هم اکنون برنامه ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

فرماندار بوئین زهرا گفت: از ظرفیت کلیه مدارس شهرستان برای اسکان فرهنگیان استفاده خواهیم کرد و اقدامات لازم جهت تجهیز و آماده سازی مدارس در ایام پیش رو صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار