واحد‌های صنفی متخلف در قم ۳۸ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: از ابتدای آذرماه امسال تاکنون ۶۰۰ پرونده تخلف واحد‌های صنفی در استان مختومه و متخلفان به جزای نقدی بیش از ۳۸ میلیارد ریالی محکوم شدند.

تقی حسام ، اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بربازار، گفت: در قالب این طرح واحد‌های صنفی متخلف بدون اغماض پلمب، تا ۱۰ برابر حالت معمولی جریمه و بنر تخلف بر سر درب واحد‌ها نصب می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم  بیان کرد: در این مدت از مجموع ۲۰۶ پرونده ورودی در بخش مواد پروتئینی ۱۷۲ پرونده مختومه و متخلفان به ۱۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

حسام ادامه داد: در گروه کالا و خدمات و بهداشت، دارو درمان نیز طی این مدت ۳۱۸ پرونده بررسی و واحد‌های متخلف ۲۲ میلیارد ریال جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با اشاره به حجم پرونده‌های ورودی حوزه میوه و تره‌بار،عنوان کرد: در این گروه کالایی نیز از مجموع ۱۱۰ پرونده ورودی ۹۳ پرونده مختومه و متخلفان به جزای نقدی چهار میلیارد ریال محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با اشاره به تشدید نظارت بربازار قم، بیان کرد: درصد عملکرد و نظارت بر بازار قم طی سه ماه گذشته نسبت به سه قبل پیش از آن بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بنیاد خیابان مفتح تشریف بیاورید
آخرین اخبار