تبدیل ظرفیت‌های بالقوه در استان‌ها به بالفعل نیازمند دستورات از مقامات بالاتر است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: تبدیل ظرفیت‌های بالقوه در استان‌ها به ظرفیت‌های بالفعل نیازمند دستورات از مقامات بالاتر است.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان امروز دوشنبه در بیست و ششمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور با اشاره به حضور سرزده رئیس جمهور در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: روحیه مردمی، انقلابی، ولایی آقای رئیسی قابل تقدیر است.

وی در ادامه گفت: اقدامات دولت سیزدهم در عضویت در مجامع اقتصادی جهانی، ارتباط و تعامل با کشور‌های همسایه، کنترل نقدینگی، کاهاش کسری بودجه قابل تحسین است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان افزود: بعضا در مسائل کشور با مشکلاتی مواجه می‌شویم که یکی از آن‌ها مشکلات مربوط به شهر‌های جدید و مشکلات مربوط به زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی این شهر‌ها و تأخیر در تحویل این شهر‌ها به سیستم اداری کشور است.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: تبدیل ظرفیت‌های بالقوه در استان‌ها به ظرفیت‌های بالفعل نیازمند دستورات از مقامات بالاتر است و ما با محدودیت‌هایی در این زمینه در استان‌ها مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: یکی از پیشنهادات من به آقای رئیس جمهور این است که تا زمان برگزاری انتخابات قیمت کالا‌ها و خدمات نظیر آنچه که در باره قیمت بسته‌های اینترنت اتفاق افتاد، افزایش پیدا نکند.

نماینده، ولی فقیه در کرمان: یکی از مشکلات در کشور دخالت بی رویه نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها است که کار دولت را دچار مشکل کرده است.

برچسب ها: ائمه جمعه ، گردهمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار