تجهیز ۸۵ درصد روستا‌ها به زمین چمن مصنوعی

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه‌اندازی ۱۱ زمین چمن مصنوعی جدید در روستا‌های حوزه انتخابیه که درحال تنظیم قرارداد است، ۸۵ درصد روستا‌ها به چمن مصنوعی مجهز میشوند.

جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان اشکذر و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: در این دوره بنا داریم برای هر محله و هر روستا، یک چمن مصنوعی داشته باشیم که با راه‌اندازی ۱۱ زمین چمن مصنوعی جدید در روستا‌های حوزه انتخابیه که درحال تنظیم قرارداد است، ۸۵ درصد روستا‌ها به چمن مصنوعی مجهز میشوند؛ و امیدواریم که تا پایان این دوره مجلس، بتوانیم این آمار را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

او با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند در حوزه ورزش و جوانان شهرستان اشکذر، بر شناسایی استعداد‌ها تأکید کرد و گفت: هر فرد در حوزه‌های مختلف ورزشی، استعداد‌هایی دارد، که باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا این استعداد‌ها شکوفا شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس، ضمن انتقاد از حضور بازیکن‌های غیربومی در تیم‌های مطرح استان یزد گفت: چرا باید هزینه‌های هنگفت خرید بازیکن بر استان تحمیل شود، درحالی‌که استعداد‌های بسیار خوبی در استان یزد داریم که اگر در نگاه متولیان، رشد و شکوفایی این استعداد‌ها ملاک بود، می‌توانستیم از ظرفیت و توانمندی بازیکنان بومی بهره‌مند شویم.

جوکار برگزاری اردو‌ها را بهترین بستر برای انجام فعالیت‌های فرهنگی دانست و عنوان کرد: اثر برگزاری اردو و مسابقات، بسیار زیاد بوده و شاید با برگزاری کلاس‌های متعدد، موفق به انتقال مفاهیم فرهنگی به نسل جوان نباشیم؛ اما یک مربی بهتر می‌تواند در حین برگزاری اردو، مفاهیم و پیام‌های فرهنگی را به جوانان و نوجوانان منتقل کند؛ این موضوع یکی از نیاز‌های مهم و حیاتی جامعه ما است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار