شهروند خبرنگار تهران؛

بلاتکلیفی اعضای تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه آزاد رودهن

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از بلاتکلیفی اعضای تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سماء شهرستان رودهن گلایه کرد.

تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سماء شهرستان رودهن استان تهران در سال ۱۳۸۳ اقدام به ارائه قطعه زمینی برای اعضا کرده است، اما به گفته شهروند خبرنگار ما به دلیل عدم عقد قرارداد در شهرداری رودهن تاکنون هیچ قطعه زمینی به کارکنان تحویل داده نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام، تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سماء رودهن در سال ۱۳۸۳ قطعه زمینی از محل آورده نقدی اعضا خریداری کرده و در طی این سال‌ها نتوانسته به هدف نهایی یعنی تحویل زمین به اعضا نائل شود. دو سال است که شهردار رودهن از عقد قرارداد قانونی خودداری کرده و موجب اتلاف وقت و ایجاد مشکلات عدیده برای اعضاء عمدتاً کم برخوردار این تعاونی شده است. اگرچه استاندار محترم تهران در جلسه دیدار مردمی  در آبان ماه ۱۴۰۲  و در محل شهرداری رودهن مجددا دستور به اقدام شهرداری رودهن جهت عقد قرارداد بر مبنای قانون را صادر فرمودند، اما شهردار رودهن با مقاومت در برابر مصوبات قانونی همچنان سعی بر اعمال فشار در جهت کاهش غیر قانونی سهم مالکانه تعاونی داشته و اجازه عقد قرارداد بر مبنای مصوبه قائم مقام شورای شهر را نداده است. 
حال با توجه به اینکه فرمایش مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهور منتخب مردم بر تسهیل در امور برای ساختن مسکن و تعاونی های مسکن کاملا مشخص و واضح است، دلیل چنین اقداماتی از طرف شهرداری رودهن که منجر به ایجاد فشار و عذاب اعضا و مجموعه مدیریتی این تعاونی شده نامشخص و غیر قابل قبول است.
امید است مسئولان با اقدام درست و جهادی خود بعنوان خادمین و امانتداران مردم در جهت احقاق حقوق اعضای این تعاونی اقدام کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۰ ۲۷ دی ۱۴۰۲
فقط خدا میدونه که اینجا امید چندتا خانوادست برای خانه‌دار شدن ولی کارشکنی بعضی مسیولین مانع از حل موصوع شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۲۷ دی ۱۴۰۲
چرا کسی به داد این تعاونی نمیرسه؟
آخرین اخبار