حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئله فلسطین باید در اولویت باشد و برجسته شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: از نظر شرعی واجب است که مجموعه‌های اسلامی به شکل متفق دائما در ارتباط با موضوع فلسطین و غزه اظهار عقیده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: از نظر شرعی واجب است که مجموعه های اسلامی به شکل متفق دائما در ارتباط با موضوع فلسطین و غزه اظهار عقیده کنند و نظرهای خود را اعلام کنند، چرا که این اقدام موضوعیت دارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: مخصوصا اگر اجتماع علما باشد این جهات شرعی می تواند منعکس به محیط عمومی امت هم شود.

وی با بیان اینکه موضوع فلسطین باید در اولویت باشد، گفت: مسئله فلسطین باید دائم در ذهنیت عمومی امت اسلامی به صورت کاملا برجسته مطرح شود و اجتماع‌هایی مانند همایش بین‌المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، می تواند حکایتی از این مسئله هم باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: تاثیر میدانی این اتفاق و چنین همایش هایی بیشتر از جهت ایجاد ظرفیت‌های پشتیبانی بیشتر از مسلمانان مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت است و به نظر من همچنان این ظرفیت وجود دارد؛ همانگونه که شنیده ایم در بعضی از کشورهای دیگر نیز اجتماعاتی مانند آن چیزی که ما برگزار کردیم در همین ایام برقرار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۳۰ دی ۱۴۰۲
البته اولویت اول داعشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۳۰ دی ۱۴۰۲
۱۴:۳۴ ۳۰ دی ۱۴۰۲
از سال 2011 تاکنون اردوغان جنایتکار با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای اروپایی و هم برخی کشورهای عربی همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل وارد سوریه و هم عراق کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
از نظر شرعی و قانونی واجب است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره به مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور پیگیری، بررسی و رسیدگی کنند ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکرده اند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۳۰ دی ۱۴۰۲
از نظر شرعی واجب است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره به مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور پیگیری، بررسی و رسیدگی کنند ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکرده اند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
آخرین اخبار