تجمع حقوق دانان هرمزگانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم

حقوق دانان هرمزگانی امروز با تجمع در گلزار شهدای گمنام مسجد جامع بندرعباس جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و یمن را محکوم کردند.

در این تجمع حقوق دانان با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و حزب حزب علی - رهبر فقط سید علی، انزجار خود را اعلام کردند.

آرش مرادی رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه هرمزگان گفت: هدف از برگزاری این تجمع حمایت از کودکان، زنان و مردم بی دفاع و غیر نظامی غزه و یمن در مقابل حملات رزیم صهیونیستی است.

 مرادی افزود: حقوق دانان استان آمادگی خود را برای دفاع حقوقی از این مردم مظلوم اعلام کرده اند.

سردار هدایت الله امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان هم در این مراسم گفت: حقوق دانان استان بر ادامه حمایت از آرمان آزادی قدس شریف و پایمردی در مقابل استکبار جهانی همچنان ایستاده اند و بر آن تاکید دارند.

تجمع کنندگان در پایان بیانه‌ای صادر کردند.

در بخشی از این بیانه آمده است؛ رژیم غاصب صهیونیستی سابقه سیاه و طولانی در ارتکاب جنایات بین المللی علیه فلسطینیان در ۷۵ سال گذشته دارد.

دراین بیانه آمده، کارنامه رژیم کودک کش اسرائیل از جنایت دیر یاسین تا کشتار صبرا و شتیلا، و از جنگ ۲۰۰۸ غزه تا ۲۰۱۴ و امروز با محاصره ظالمانه نوار غزه سیاه شده است، تردیدی نیست که دولت آمریکا در کشتار مردم فلسطین شریک جرم بوده و قطعا تبعات هرگونه گسترش دامنه جنگ در منطقه متوجه رژیم آمریکا و اسرائیل غاصب است.

در بخش دیگری از این بیانه آمده است: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم دنیا که همیشه در قضایای مختلف شعار طرفداری از حقوق بشر را از زبان آمریکا شنیده اند، باید در آینه فلسطین چهره زشت واقعی سیاست‌های آمریکایی را مشاهده کنند.

براساس این بیانه، ما امروز گرد هم جمع شدیم تا ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین، اعتراض و شکایت بیست هزار حقوق دان انقلابی را علیه جنایات رزیم جعلی صهیونیستی به صورت مکتوب به گوترش دبیر کل سازمان ملل و کریم خان دادستان کیفری بین المللی و خوزه خاویار رئیس شورای امنیت اعلام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.