لزوم تسریع در دوبانده شدن قطعه اول جاده چغارت تا سه چاهون

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بافق گفت: عملیات دوبانده کردن قطعه اول چغارت تا سه چاهون در اسفندماه ۱۳۹۷ با حضور مسئولان وقت از چغارت بافق آغاز شد.

عابدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بافق گفت: محوری پرترافیک و معدنی که بخشی از راه ارتباطی سبزدشت، کوهبنان، کوشک و بهاباد را نیز دربردارد. 

او افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد بخشی از این محور از مسئولیت‌های اجتماعی معادن احداث شود.

عابدی بیان کرد: قطعه اول این محور که حدود ۱۹ کیلومتر تا سه راهی سه چاهون است، از تعهدات شرکت سنگ اهن مرکزی ایران بافق است. 

او خاطر نشان کرد: حدود هفت کیلومتر از این قطعه دوبانده شده و بقیه آن تا سه چاهون که در حال حاضر از ترافیک زیادی هم برخوردار است، مانده است.

او تصریح کرد: تردد در این محور بیش از ۲ هزار خودرو است که بالای ۳۰ درصد آن کامیون‌های حمل سنگ و مربوط به حمل بار‌های صنعتی و بقیه هم خودرو‌های شخصی و عمومی هستند. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بافق گفت: بیش از یک ماه از قولی که مسئولان برای ارائه نقشه محور داده اند، می‌گذرد و هنوز منتظر دریافت این نقشه برای ادامه کار هستند. 

اوژانس بافق هم اعلام کرده است از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۱ مورد تصادف یا واژگونی در این محور اتفاق افتاده که منجر به فوت هم شده است. 

اکنون پنج سالی است که دوبانده کردن این جاده در کش و قوس قول‌های مسئولان مانده است و هر روز بر ترفیک این محور افزوده می‌شود و شاهد تصادفات بیشتر هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار