تردد در گردنه های آذربایجان غربی فقط با زنجیر چرخ میسر است

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: رانندگان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی مجهز و از سفر‌های غیرضرور خودداری کنند.

رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران از بارش برف و باران در تمام محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: رانندگان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی مجهز و از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

سرهنگ رضا پناهی مقدم با بیان اینکه بارش برف و باران در استان کاهش دما و لغزندگی سطح محور‌های مواصلاتی استان را به همراه داشته است افزود: محور سرچم (محدوده قوراخچی به سمت میانه) مسدود بوده و در  گردنه های زمزیران (محور سردشت – مهاباد)، مائین بلاغ (محور تکاب – شاهین دژ)، قره تپه (محور برهان) و گوریک (محور خوی – چالدران) و همچنین محور‌های بند- زیوه – راژان با بارش برف همراه بوده و تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان از رانندگان خواست تا رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی خودرو و نیز استفاده از زنجیر چرخ را در زمان بارش برف مورد توجه داشته باشند و از رانندگی با سرعت بالا و سبقت گرفتن در جاده‌های برفی و بارانی، شدیداً بپرهیزند.

سرهنگ پناهی مقدم تاکید کرد: رانندگان برای تردد باید از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو خود مطمئن و به همراه خود پوشاک گرم و مقداری خوراکی داشته باشند و حتی‌الامکان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.