دخانیات ۱۲۰ میلیارد ریالی در توقیف پلیس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۲۰ میلیارد ریال سیگار خارجی قاچاق در عملیات این پلیس خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: در راستای مقابله همه جانبه و هدفمند با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و در پی رصد اطلاعاتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا از محور‌های مواصلاتی جنوب شهر تهران برای انتقال محموله قاچاق استفاده می‌کنند، گشت زنی‌های انتظامی در محور‌های احتمالی افزایش یافت.

وی افزود: ماموران پس از چندین ساعت کنترل محسوس و نامحسوس محور به یک دستگاه کامیون ولوو سفید رنگ مشکوک و به راننده دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده خودرو مدعی بود با مجوز‌های قانونی قصد حمل کالای خشکبار از تهران به استان‌های شرقی کشور را دارد، ابراز داشت: با انجام بررسی‌های بیشتر از داخل خودرو مذکور ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی با مارک‌های مختلف کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: کالای کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران تحویل شد.

وی ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر شد و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ افشاری در پایان قاچاق کالا را ضربه سخت و سنگینی به اقتصاد و اشتغال داخلی عنوان کرد و از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک در این رابطه را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار