تجمع خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو در صدمین روز جنگ علیه غزه + فیلم

خانواده‌های اسیران صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین صبح امروز یکشنبه، در صدمین روز جنگ علیه غزه و اسیر شدن بستگان خود، در تل آویو تجمع کردند.

به نقل از الجزیره، شهر تل آویو شنبه شب نیز شاهد تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست بود و آن‌ها با سردادن شعارهایی، خواستار استعفای کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

تظاهرکنندگان همچنین خواستار ازسرگیری مذاکرات با مقاومت فلسطین برای رسیدن به توافق درباره تبادل اسرا شدند.

باوجود تدابیر شدید امنیتی در تل‌آویو، تظاهرات کنندگان صهیونیست خیابان‌های اصلی تل آویو را در اعتراض به بی‌توجهی کابینه به وضعیت اسرا بستند.

هزاران نفر شنبه شب با برگزاری تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی، خواستار برکناری نتانیاهو از نخست وزیری شدند.

منابع صهیونیستی از تظاهرات علیه کابینه در خیابان ایالون در شهر تل آویو خبر داده و تاکید کردند که تظاهر کنندگان خواستار توافق فوری مبادله اسرا و بازگرداندن اسرای صهیونیست از غزه شدند.

از سوی دیگر، تظاهرات کنندگان در شهر اشغالی حیفا با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز، خواستار برگزاری فوری انتخابات و برکناری نتانیاهو شدند.

این درحالی است که مقاومت فلسطین اعلام کرده که تا توقف کامل جنگ در غزه، هرگز حاضر نخواهد شد که برای آزادی اسیران صهیونیست با این رژیم وارد مذاکره شوند.

مقاومت فلسطین همچنین تأکید کرده است که سران رژیم صهیونیستی بدون آزادی اسیران فلسطینی، هرگز قادر نخواهد بود که به اسیران خود دست یابد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در نوار غزه، بمباران این منطقه را از سرگرفت و هزاران فلسطینی را شهید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار