مدارس کدام استان‌ها یکشنبه ۲۴ دی ماه غیرحضوری است؟

با توجه به برودت هوا مدارس در برخی از استان‌های کشور یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ غیر حضوری شد.

با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های کشور یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲  غیر حضوری شده است.

 

برخی مدارس آذربایجان‌غربی در شیفت بعدازظهر روز یکشنبه غیرحضوری است

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان سلماس و بخش سیلوانا در شهرستان ارومیه، تمامی مقاطع ابتدایی شهرستان ماکو، مقاطع ابتدایی شهری شهرستان شوط در شیفت بعدازظهر روز یکشنبه ۲۴ دی ماه، غیر حضوری و آموزش در بستر شاد خواهدبود.

بارش برف مدارس چالدران، قطور و صفاییه را غیرحضوری کرد

بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان چالدران، فردا یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

مدارس ابتدایی و مهدکودک‌های قم غیرحضوری شد

ستاد مدیریت بحران قم شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌های این استان در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه به دلیل برودت دما و وارونگی هوا خبر داد.

کلیه مقاطع تحصیلی اردبیل تعطیل شد

به دلیل برودت هوا و بارش برف در شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین‌شهر، ارشق و گرمی فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

غیر حضوری شدن برخی مدارس آذربایجان شرقی در روز یکشنبه

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس شهری و روستایی خاروانا، ورزقان، اسکو، صوفیان در بخش رودقات، اسکو دهستان گنبرف و سهند، هوراند و هریس، در تمام مقاطع تحصیلی و خداآفرین بخش منجوان در مقطع ابتدایی غیر حضوری است.

مدارس شیفت صبح آستارا غیرحضوری شد

اداره کل آموزش و پرورش گیلان در اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن مراکز پیش دبستانی و مدارس شیفت صبح آستارا به دلیل بارش برف و سرمای هوا خبر داد.

برف مدارس آسارا را غیرحضوری کرد

افضلی معاون استاندار البرز بیان کرد: با توجه به بارش سنگین برف و احتمال کولاک و یخبندان تمام مقاطع تحصیلی بخش آسارا در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه  غیر حضوری اعلام شد.

مدارس ابتدایی شهرستان دیواندره فردا غیرحضوری شد
کلیه مدارس ابتداییِ سطح شهر و روستای شهرستان دیواندره فردا به صورت غیر حضوری خواهد بود.

مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم آستارا در نوبت عصر تعطیل است

آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهرستان آستارا امروز در نوبت عصر تعطیل است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۳ دی ۱۴۰۲
کدام برف؟؟
Iran (Islamic Republic of)
تبریز ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ غیر حضوری است؟؟
۲۱:۵۱ ۲۳ دی ۱۴۰۲
ایا تبریز غیر حضوری است؟؟!!