هشت هزار انشعاب آب در لرستان مجاز شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: هشت هزار انشعاب غیرمجاز آب از ابتدای امسال تاکنون در استان شناسایی و به مجاز تبدیل شده است.

یاسر اکبریان اظهار کرد: این تعداد انشعاب بیشتر در حاشیه شهر و روستاها شناسایی و به مجاز تبدیل شده که بیشترین تعداد آن مربوط به شهرستان خرم‌آباد به ویژه بخش مرکزی بوده است.

وی با بیان اینکه تلاش می شود تعداد انشعاب های تبدیلی تا پایان سال به ۱۰ هزار فقره افزایش یابد افزود: انشعابات غیرمجاز نه تنها منابع آب را هدر می دهد و موجب تضییع حقوق شهروندی مشترکان قانونمند می شود بلکه محاسبات و معادلات آبفا را برای تامین آب در این مناطق بر هم می‌زند.

وی بیان کرد: پس از شناسایی انشعابات غیرمجاز، ماموران آبفا با مراجعه حضوری نسبت به ضرورت تبدیل انشعاب اخطار می دهند که در صورت عدم تمکین متخلف، پرونده قضایی بعد از چند اخطار کتبی برای متقاضیان تشکیل می‌شود که با توجه به مشکلات خشکسالی و حفظ منابع آبی از متقاضیان تقاضا می شود نسبت به مجاز کردن انشعاب اقدام کنند.

اکبریان افزود: شرکت آب و فاضلاب لرستان برای متقاضیانی که از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند، اقدام به تقسیط حق انشعاب می‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار