هیچ یک از محور‌های شریانی به علت بارش برف و کولاک مسدود نیست

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: هیچ یک از محور‌های شریانی کشور مسدود نیست و فقط محور غیر شریانی هشتگرد _ طالقان و پونل _ خلخال مسدود شده است.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت:   تردد روان در محورهای چالوس ،هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است‌.

به گفته وی، محور چالوس و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

او می‌گوید: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین -کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع گزارش شده است.

وی بیان کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، مازندران، البرز، زنجان، تهران و همدان بارش باران و در برخی از محورهای استان های کرمانشاه و ایلام ،کولاک برف و در برخی از محورهای استان‌های لرستان و همدان و مه گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های ایلام، خوزستان و قم گزارش شده است.

او در خصوص محورهای مسدود غیرشریانی  گفت: محور پونل - خلخال و  هشتگرد - طالقان مسدود است اما هیچ یک از محورهای شریانی مسدود نشده است.

محرابی نیا  درباره محورهای دارای انسداد فصلی  گفت: سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا،  گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده مسدود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار