۷ بنگاه معاملات املاک متخلف در مهاباد پلمب شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: ۷ واحد بنگاه معاملات املاک با تخلف محرز، در راستای اجرای طرح نظارت بر مشاوران املاک شناسایی و پلمب شده است.

حامد رمضانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: طبق دستورالعمل و بخشنامه‌های ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور حمایت از حقوق مردم و جلوگیری از انجام تخلفات صنفی توسط واحد‌های مشاور و بنگاه‌های املاک، طرح گشت‌های نظارتی بر این واحد‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۲۰ بنگاه املاک شناسایی شده که هیچ گونه پروانه و مجوز قانونی نداشته و برای معاملات خود کد رهگیری صادر نمی‌کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اضافه کرد: نظارت بر بنگاه‌های معاملات املاک در سطح شهرستان برای کنترل بازار مسکن و جلوگیری از تخلفات احتمالی از جمله عدم صدور کد رهگیری و عدم درج نرخ نامه انجام خواهد شد.

رمضانی همچنین از پلمب هشت واحد بنگاه خودرو خبر داد و افزود: در راستای ساماندهی مشاوران خود و انتقال آن‌ها به شهرک صنفی کاوه، هشت واحد پلمب شده است.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله احتکار، گران‌فروشی و درج نکردن قیمت بر کالا مراتب را برای رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره کل صمت به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.