رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم خبر داد

محوطه‌سازی و احیای مزار شهدای گمنام در بوستان‌های شهری قم

سبحانی ثابت گفت: محوطه‌سازی و احیای مزار شهدای گمنام در بوستان‌های شهری قم به عنوان یک پایگاه اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

سیدمجتبی سبحانی،رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم در نشست مردمی نهضت پاسخگویی مسجد محور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران شهری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلوار حافظ منطقه 6 برگزار شد، اظهار کرد: بزرگداشت جایگاه و مقام شهدا وظیفه‌ای اساسی است و همه نسبت به این موضوع مسئول هستیم.

وی دفن پیکر مطهر شهید گمنام در بوستان حافظ از خواسته‌های مردم شریف نیروگاه دانست و ادامه داد: امیدواریم از برکات وجود و معنویت این شهید والامقام استفاده و بهره لازم برای ساکنین و شهروندان منطقه انجام گیرد.

این عضو شورای شهر قم گفت: با تدفین شهدا در بوستان‌ها، مدیریت شهری در محوطه‌سازی و احیای حرم شهدا می‌تواند ورود کند که برای این مهم از سال آینده برنامه مشخص و ردیف بودجه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه توسعه فضای سبز باید با زیرساخت‌های تاریخی و مذهبی شهر مرتبط باشد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این موضوعات، در تلاش برای توسعه فضای سبز به دنبال رویکرد توزیع عادلانه آن در سطح شهر هستیم.

سبحانی ثابت در ادامه گفت: امروز بوستان‌های بسیاری در سطح شهر قم احداث شده و در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و در ادامه به دنبال غنی‌سازی و ابعاد فرهنگی اجتماعی بوستان‌ها هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار