حمله آمریکا به یمن، تلاشی برای جبران شکست صهیونیست‌ها

حمله آمریکا به یمن، تلاشی برای جبران شکست صهیونیست‌ها در منطقه است.

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه درمازندران در خطبه نماز جمعه ساری با اشاره به حمله شب گذشته متحدان رژیم صهیونیستی به یمن، گفت: حمله آمریکا به یمن، تلاشی برای جبران شکست صهیونیست‌ها در منطقه است.

او خطاب به آمریکا ومتحدان رژیم صهیونستی، افزود: این اقدام نتیجه‌ای برای شما نخواهد داشت و آنچه حاصل می‌شود چیزی جز شکست برای آمریکا و متحدان اصلی این کشور به ویژه اسراییل نخواهد بود.

آیت الله لایینی با بیان اینکه امریکا همواره در صدد تشدید توطئه علیه ایران اسلامی است، گفت: پاسخ ملت ایران به این توطئه‌ها، حضور پررنگ مردم ایران در انتخابات یازدهم اسفند ماه خواهد بود که به فرموده امام راحل امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

او اقدام ایران در توقیف کشتی نفتکش امریکایی در دریای عمان را هم اقدام تلافی جویانه در پاسخ به نفت دزدی آمریکایی دانست.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به اقدام آب منطقه‌ای استان در سند دار کردن رودخانه‌ها به نام دولت، افزود: هر چند این اقدام، اقدامی موثر در جلوگیری از تصرف حریم و بستر منابع آبی رودخانه‌های استان است، اما نباید به گونه‌ای باشد که اسناد کشاورزان روستا‌های واقع در مسیر رودخانه با این اقدام باطل شود.

او گفت: با اقدامات انجام شده مقرر شد این اقدام آب منطقه‌ای اصلاح شده و مشکل کشاورزان در این حوزه برطرف شود.

آیت الله لایینی حماسه سازی مردم مرکز استان در حماسه هجدهم دی ساری سال ۵۷ و تقدیم دو شهید را قیامی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و از مدیران و مسولان شهری و استانی خواست برای پاسداشت این رویداد تاریخی برای ایجاد نمادی در شهر اهتمام کنند.

او همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رجب، بر انجام اعمال مستحب این ماه از قبیل اعتکاف به منظور استفاده از برکات و نعمات این ماه فرخنده و مبارک تاکید کرد.

نمازگزاران نماز جمعه ساری بین خطبه‌های نماز با سر دادن شعار‌هایی حمله آمریکا و متحدانش به یمن را محکوم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.