استاندار بوشهر:

مشکل صدور اسناد مالکیت در مناطق ساحلی استان بوشهر برطرف می‌شود

استاندار بوشهر گفت: مشکل صدور اسناد مالکیت شهر‌ها و روستا‌های ساحلی استان بوشهر برطرف می‌شود.

احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر با حضور معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تسلیت شهادت مردم در عملیات تروریستی دشمنان در کرمان و گرامیداشت شهید سلیمانی و مردم بی دفاع غزه اظهار داشت: همواره در طول تاریخ جنایتی که امروز در غزه شاهد هستیم و عملیات تروریستی که در کرمان به وقوع پیوست، مشی غرب بوده و همیشه از جمله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه جنایت غرب در همه جوامع بشری مشهود است تصریح کرد: آنان با مکر، حیله و توطئه با بشریت برخورد کردند و حوادثی مانند غزه را رقم زدند و از این طریق اهداف خود را دنبال کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نظام مردمی و مبتنی بر آرمان امام راحل و با رای، نظر و حضور و اعتماد مردم به پیروزی رسیده است گفت: با مقاومت و ایستادگی مردم در برابر دشمنان و هدایت‌های مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی در آستانه ورود به ۴۵ سالگی است.

محمدی زاده نقش مردم در دفاع از نظام اسلامی در ۴۴ سال گذشته را همیشه اساسی و اثرگذار دانست و تصریح کرد: ابزار انقلاب اسلامی در برابر حیله و جنایت دشمنان، مردم هستند و لذا توجه به مطالبات و مشکلات مردم و حل آن‌ها بسیار مهم و موضوع اساسی است.

وی با اشاره به اینکه در موضوع اسناد مالکیت روستا‌ها و برخی از شهر‌ها از جمله منطقه پارس جنوبی، مشکلاتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: در شهر‌های ساحلی استان بوشهر، زمانی ساحل از وضع موجود به شهر‌ها نزدیکتر بود و اکنون با پیشروی آب دریا سواحل عقب‌تر رفته و گسترده‌تر شده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: مستندات و نقشه‌ها در موضوع حریم ۶۰ متری دریا با توجه به گستردگی سواحل حکایت از قرار گرفتن حریم ۶۰ متری است درحالی که اکنون بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر این اراضی تا دریا فاصله گرفته است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه در شهر‌های ساحلی استان بوشهر به‌صورت طبیعی سواحل گسترده شده است گفت: سازه‌هایی که در ۵۰ سال پیش در حریم ۶۰ متری مد آب دریا بودند امروز بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر فاصله گرفته است.

وی این مهم را بخشی از مشکلات استان بوشهر در شهر‌های ساحلی دانست و بیان کرد: صدور اسناد مالکیت مردم در سایر شهر‌های استان بوشهر از جمله گناوه، دیلم به‌ویژه آبپخش و سایر شهر‌ها دچار مشکل است و امید می‌رود با مشارکت و تعامل و مصوبات جلسه، زمینه برطرف شدن مشکلات مردم فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.