اتمام گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای بروجن در دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای بلداجی در دهه فجر امسال به اتمام خواهد رسید و مردم این بخش می‌توانند از این نعمت بهرمند شوند.

جهانبخش سلیمانیان در شورای اداری بخش بلداجی اظهار داشت: تمام شهر‌ها و روستا‌های شهرستان بروجن از نعمت گاز بهره‌مند هستند و دو روستا ده‌باغ و ده‌علی در هفته دولت امسال از نعمت گاز بهرمند شدند.

وی افزود: تا ۶۰۰ متری شهرک گلخانه‌ای گندمان گاز رسانی شده است و گلخانه داران این شهرکت جهت بهرمندی از گاز می‌توانند اقدام کنند.

سلیمیان با اشاره به توسعه گازرسانی جهت ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای، اضافه کرد: گاز شهرک گلخانه‌ای بلداجی در دهه فجر امسال افتتاح خواهدشد و مردم این بخش می‌توانند از این نعمت بهرمند شوند.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: باور داریم توسعه گلخانه در مسیر گندمان بلداجی هم سهل الوصل است و هم شرایط لازم را داراست اگر مسیر در اختیار ما قرار گیرد از ابتدای سال آینده عملیات توسعه گازرسانی در این مسیر را آغاز خواهیم کرد.

سلیمیان ادامه داد: یکی از مشکلات توسعه شبکه گاز رسانی ممانعت‌های مردمی بوده و اگر این مشکل رفع گردد به سرعت توسعه شبکه گاز رسانی را در دستور کار قرار می‌دهیم.

برچسب ها: هفته دولت ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.