استاندار کردستان خبر داد

سهم ۱.۱ میلیارد تومانی کامیاران از مصوبات سفر ریاست جمهوری

زارعی کوشا گفت: در سه سفر رئیس جمهور به استان، سهم شهرستان کامیاران از این مهم قریب یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مصوبه و پروژه بوده است.

اسماعیل زارعی کوشا امروز در جریان سفر به شهرستان کامیاران با حضور در مسجد جامع روستای شیروانه از توابع شهرستان کامیاران، در جمع مردم با بیان اینکه در طول بیش از دو سال از عمر دولت سیزدهم توجه ویژه دولت به استان کردستان معطوف شده است، گفت: قریب به یک هزار و ۱۰۰ میلیون تومان مصوبه و پروژه برای کامیاران تعریف و اختصاص یافت که غیر از پروژه‌های عمومی است.

استاندار کردستان به اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن در این شهرستان گریزی زد و گفت: میزان مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کامیاران ۶۰ درصد است در حالی که این رقم در میانگین کشوری ۵۴ درصد است.

وی احداث ۳۱۲ کیلومتر راه روستایی و زیرسازی ۵۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی را از اقدامات دیگر دولت سیزدهم در شهرستان کامیاران عنوان کرد و افزود: در حوزه بهسازی و عمران روستا‌ها و اجرای طرح هادی معادل ۴۰ سال گذشته در دو سال گذشته کار شده است.

سهم ۱.۱ میلیارد تومانی کامیاران از مصوبات سفر ریاست جمهوری

زارعی کوشا تصریح کرد: گرچه دارای عقب ماندگی‌هایی در برخی شاخص‌ها هستیم که مربوط به دوره‌های قبل است، اما در تلاشیم تا پایان دولت سیزدهم در شاخص‌های مختلف به میانگین کشوری یا بالاتر از آن دست یابیم.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بهره برداری و تقویت زیرساخت‌های کریدور غرب در مسیر سنندج کامیاران را مستلزم ۵ همت اعلام کرد و گفت: ساماندهی این مسیر در اولویت کار‌های عمرانی استان قرار دارد.

سهم ۱.۱ میلیارد تومانی کامیاران از مصوبات سفر ریاست جمهوری

استاندار کردستان در بدو ورود به کامیاران در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

برپایی میز خدمت و دیدار مردمی با مردم شهرهای کامیاران و موچش، دیدار با خانواده‌های معظم شهید عرفانی نسب و ساعد موچشی، بازدید از پروژه ساماندهی رودخانه مرکزی و قلعه تاریخی موچش و کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن موچش از مهمترین برنامه های این سفر یک روزه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.