رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

روزانه ۲۴۱ تن پسماند خشک در مشهد تولید می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: روزانه ۲۴۱ تن پسماند خشک در مشهد تولید می‌شود که بازیافت ۲۷ تن از طریق روش‌های هوشمند و شرکت‌های ۶گانه و عضویت حدود ۳۰۰ هزار نفر در مشهد است.

حسن موحدیان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از موضوعات مهم امروز کلانشهر‌ها که خوشبختانه شهرداری مشهد در این خصوص پیشرو بوده و روابط عمومی شهرداری کار خوبی را انجام داده، پسماند‌ها است.

وی افزود: این کار باید با جدیت انجام شود. مشهد در این خصوص ورود خوبی داشته و ما از شهر‌های پیشرو در کل کشور بودیم. کارخانه‌های متعددی در حوزه کمپوست و بازیافت لاستیک، کاغذ و قطعات الکترونیکی داریم که تفکیک زباله‌ها را به خوبی انجام می‌دهند و سرمایه خوبی را بازیافت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: روزانه ۲۴۱ تن پسماند خشک در مشهد تولید می‌شود که بازیافت ۲۷ تن از طریق روش‌های هوشمند و شرکت‌های ۶گانه و عضویت حدود ۳۰۰ هزار نفر در مشهد است.

موحدیان ادامه داد: با توجه به اینکه کار تازه شروع شده و عمر زیادی ندارد، اما این رقم بسیار خوب است. امیدواریم همه در این زمینه کمک کنند؛ زیرا بازیافت بحث سرمایه محیط زیست و حتی کاهش آلودگی هوا است که باید به خوبی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار