سردار سلیمانی برخاسته از تفکرات ناب اسلامی است

امام‌جمعه موقت زاهدان گفت: سردار شهید سلیمانی محصول انقلاب باشکوه امام راحل و برخاسته از تفکرات ناب اسلام است.

 حجت‌الاسلام سید خلیل حسینی  ضمن ابراز تأسف و ناراحتی از شهادت هم‌وطنان گرامی در حادثه تروریستی رخ‌داده در گلزار شهدای کرمان بیان کرد: شهادت رساندن جمعی از مردان، زنان و کودکان ایران اسلامی فرزندان این انقلاب و رهروان راه مکتب حاج‌قاسم سلیمانی در جوار مرقد شهادت سردار دل‌ها به دست عوامل آمریکا و صهیونیسم و استکبار داعش وحشی و تروریسم، نشان از ترس و وحشت آنان از این راه و مکتب است.

 وی ادامه داد: سردار سلیمانی محصول انقلاب باشکوه امام راحل و برخاسته از تفکرات ناب اسلام است و این شخص که به فرموده رهبر انقلاب، مکتبی است که معجون و ترکیبی از تدین، تعهد و عمل جهادگرایانه دارد ایشان وابستگی تمام معنا به باور‌های دینی دارد که در راستای این باور‌ها به‌درستی عمل می‌کرد.

 امام‌جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: این شهید بزرگوار نه‌تن‌ها در ایران بلکه در دنیا و محور مقاومت نقش تعیین‌کننده داشته است و سپاه قدس در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و هر مکانی که محور مقاومت نیاز داشته حضور مؤثر داشته است.

 وی افزود: کشور‌های که در ایجاد داعش نقش اساسی داشتند هدفی بسیار خطرناک را دنبال می‌کردند محور مقاومت با هدفی بسیار ارزشمند در سوریه، عراق و سایر کشور‌های که با این خطر مواجهه بودند بسیار مؤثر عمل کرد.

 حجت‌الاسلام حسینی تشریح کرد: این سردار بزرگ که مایه افتخار و مباهات است یک‌تنه این خطری که جهان اسلام را تهدید می‌کرد منهدم کرد.

 وی ادامه داد: آمریکا و دنیای استکبار به خیال خود این سردار والامقام را از ما گرفت؛ اما آن‌ها نمی‌دانستند که مکتب حاج‌قاسم ادامه دارد و اگر یک حاج‌قاسم بر خاک افتاد ده‌ها و شاید صد‌ها حاج‌قاسم از زمین بر می‌خیزند و با هر قطره خون پاک این شهید بزرگوار سردار سلیمانی‌های دیگر متولد می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار