همایش بین المللی مقاومت در دانشگاه تبریز

همایش بین المللی مقاومت بمناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس دردانشگاه تبریز برگزار شد.

رییس دانشگاه تبریز در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهدای ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ مردم قم گفت: جبهه مقاومت و اندازه و ابعاد ان به اندازه‌ی کشور‌های اسلامی در جهان است و آغاز گر یک راهی هستند که تمام ستمگران و ظالمان را خواهد بلعید.

نصراله زاده،  وحدت یکی از اصولی‌ترین ارکان همدلی و یکپارچگی مسلمانان دانست و افزود: اگر اینکه وحدت واقعی بین مسلمانان ایجاد می‌شد امروز کشوری به نام رژیم صهیونیستی وجود نداشت، امروز جبهه مقاومت قوی‌تر شده و دشمنان اسلام احساس خطر کرده اند و دنبال فرار از مخمصه هستند، اما خداوند خود در کمین ظالمان و ستمگران صهیونیست است.

رایزن فرهنگی عراق در جمهوری اسلامی ایران هم با بیان اینکه بیایید با عهد ببندیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گفت: شهدا جان عزیزشان را برای ارمان‌های اسلام و انقلاب فدا کردند و نگذاشتند دشمنان در اعتقادات وباورهایشان خللی وارد کند

یاسر عبدالزهرا  افزود: چندین بار دشمنان حاج قاسم سلیمانی را با تک تیرانداز مورد هدف قرار دادند، اما ایشان از سنگر پایین نمی‌آمد در همین لحظه بود که شهید ابو مهدی المهندس گفت اگر پایین نیایید و اتفاقی برای شما رخ دهد دشمنان اسلام وصهیونیست‌ها خوشحال می‌شوند.

 معاون حشدالشعبی شمال عراق نیزگفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان بود، سلام مابر تمامی شهدای اسلام و کسانی که جانشان را در راه اعتلای دین اسلام تقدیم کردند.

 ابومصطفی امامی در مورد خصوصیات محور مقاومت شمال عراق بیان کرد: محوریت مقاومت ما جمهوری اسلامی ایران است و جمهوری اسلامی مال ایران نیست بلکه برای همه مستضعفین و مظلومان جهان است شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس به واقع نشان دادند مقاومت یک دست است باعث شدند دو ملت در کنار هم باکافران و ظالمان و داعش بجنگد و ان‌ها را از بین ببرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.