بانوی سنندجی رکورددار گینس نیازمند حامی مالی

فاطمه ظاهری که امسال توانست با ثبت طولانی‌ترین شنا با دستان بسته، نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کرد، اکنون برای ارتقای رکورد خود نیازمند حامی مالی است.

وی امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان کردستان، یکی دیگر نیازمندی‌های خود را برای تکرار افتخار آفرینیش، دسترسی به استخر و مکان تمرین عنوان کرد، که تاکنون علی رغم پیگیری‌های فراوان به نتیجه نرسیده است.

این بانوی سنندجی که ۶ سال است به صورت حرفه‌ای در رشته شنا فعالیت دارد امسال توانست با ۱۲ کیلومتر شنا با دستان بسته، در حضور نمایندگان گینس، ضمن ثبت نامش در گینس، برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

فاطمه ظاهری در مورد تمرینات فشرده اش برای رسیدن به این موفقیت گفت: شش روز در هفته در استخر و سد وحدت سنندج در حال تمرینات فشرده و طولانی بودم تا بتوانم خود را به امادگی لازم برسانم.

وی ضمن قدردانی از تمامی کسانی که در این زمینه یاریش کردند، گفت: فعلا استخری برای تمرین ندارم و از مسئولان میخواهم در این زمینه مرا یاری کنند.

فاطمه ظاهری بیان اینکه خودرا باور داشته باشیم و در مقابل مشکلات ایستادگی کنیم، از بانوان خواست برای رسیدن به موفقیت توانایی هایشان را باور داشته باشند و هر روز برای ارتقای خود تلاش کنند.

این بانوی ورزش کار متولد سال ۶۷ در سنندج است.

برچسب ها: شنا ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.