خدمات درمان ناباروری به بیش از ۴هزار نفر در سمنان ارائه شد

رییس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین(ع) دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: چهار هزار و ۹۹۴ نفر با مراجعه به مرکز درمانی، از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان پاییز، خدمات درمان ناباروری دریافت کردند.

نیک‌درزی گفت: مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) مرکز تخصصی در زمینه اطفال و زنان است.

وی با اشاره به اهمیت مبحث فرزندآوری و جوانی جمعیت، گفت: در این مدت هزار و ۲۴۰ زایمان در بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان انجام شد.

وی بیان کرد: ۲۷ هزار و ۳۵۵ نفر از ابتدای امسال تا پایان پاییز به اورژانس بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراجعه کردند و تحت درمان سرپایی و بستری قرار گرفتند. چهار هزار و ۹۱۶ نفر در بخش‌های درمانی این بیمارستان بستری شدند و یکهزار و ۴۳۴ عمل جراحی انجام شد.

نیک‌درزی ادامه داد: ۳۳ هزار و ۸۰۷ مراجعه کننده به کلینیک های تخصصی تحت پوشش این بیمارستان مراجعه و خدمات درمانی شامل ویزیت پزشکان تخصصی و فوق تخصصی اطفال، زنان، و پیراپزشکی به صورت سرپایی دریافت کردند که از این تعداد ۱۸ هزار و ۴۲۸ نفر به کلینیک تخصصی بیمارستان امیرالمومنین(ع) و ۱۴ هزار و ۶۵۹ نفر به کلینیک شماره ۲ دانشگاه علوم پزشکی سمنان مراجعه داشتند.

رییس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) از دریافت خدمت ۲۷ هزار و ۳۲۹ نفر در آزمایشگاه، چهار هزار و ۱۹۲ نفر رادیولوژی، چهار هزار و ۴۴ مورد سونوگرافی، سه هزار و ۶۶۷ مورد سی‌تی‌اسکن و ۹۴۱ نفر ماموگرافی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.