امیر رضایی:

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر ولایت حرکت می‌کنند

با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد، یادواره ۵۵۰ شهید والا مقام شهرستان استهبان با حضور مردم شهید پرور این شهرستان و با تجلیل از خانواده معظم شهدا و روایتگری یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار شد.

یادواره ۵۵۰ شهید شهرستان استهبان با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد و با تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و ادای احترام و تجدید میثاق مردم و مسئولین با آرمان‌های شهدا در این شهرستان برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی ارشد نظامی ارتش در استان فارس در این مراسم ضمن تیریک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: نام مبارک حضرت زهرا از پرتکرار‌ترین اذکار دوران دفاع مقدس و گره گشای همه عملیات‌ها بود.

او در ادامه تصریح کرد: در قرآن کریم از ویژگی‌های شهدا صحبت‌های فراوانی شده و طبق وعده خداوند شهدا زنده اند و نزد او روزی خور اند. باید زندگی شهدا را الگو قرار دهیم و سیره و روش زندگی آن‌ها را الگو قرار دهیم و اینکه خانواده و بویژه مادران شهدا را ارج بگذاریم که چنین فرزندانی را تربیت کرده اند که شجاعت آن‌ها زبانزد است.

امیر سرتیپ دوم رضایی افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از پیشرفت همدیگر خوشحال می‌شوند و امروز ارتباط و وحدت نیرو‌های مسلح مثال زدنی است و با افتخار در مسیر ولایت رو به جلو حرکت می‌کنند.

در ادامه این مراسم امیر سرتیپ دوم جانباز جمال پاکباز و همچنین سرهنگ جانباز رفیع غفاری معروف به شکارچی تانک و از یادگاران دوران دفاع مقدس روایت‌ها و خاطراتی را برای عموم مردم بازگو کردند.

در پایان این مراسم از جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان استهبان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار