نمایان شدن چهره واقعی اسرائیل در کشتار مردم غزه

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: چهره واقعی اسرائیل در کشتار مردم و کودکان بی دفاع غزه نمایان شده است.

سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در مراسم دیدار با سربازان متأهل و خانواده هایشان با اشاره به شخصیت و جایگاه والای سردار سلیمانی گفت: جایگاه سردار دل‌ها آنقدر بالاست که دشمن پس از گذشت ۴ سال در مراسم سالگرد شهادت وی، زائران را مظلومانه به شهادت می‌رساند.

او با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نیز توان رویارویی با حماس را نداشته است، افزود: چهره واقعی و پوشالی رژیم صهیونیستی در بمباران غزه و کشتار کودکان و زنان نمایان شد.

سردار مهدوی اظهار کرد: مردانگی و بزرگی، حضور در میدان است و کشتار مردم بی دفاع و بی گناه نشانه ضعف دشمنان است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در خصوص توطئه‌های دشمن بیان کرد: دشمنان نمی‌خواهند واقعیت غرب دیده شود و از قدرت اسلام و امثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مکتب حاج قاسم می‌ترسند.

او با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون سردار سلیمانی هاست تصریح کرد: جوانان ما باید آگاه باشند و با وطن دوستی برای ساخت ایران قوی تلاش کنند و مردان قوی این سرزمین را بشناسند و به فرزندانشان معرفی کنند.

سردار مهدوی در خصوص اهمیت انتخابات نیز گفت: جوانان ما و مردم ما باید با هوشیاری حضور حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشند و با پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمن را باری دیگر ناامید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار