برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم درشهرستان بستان آباد

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم با حضور جانشین فرمانده سپاه عاشورا در روستای کر شهرستان بستان آباد برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم، سردار سلیمانی را پرورش یافته مکتب اهلبیت و امام حسین (ع) برشمرد وگفت: یکی از دلایل اصلی عزت و بزرگی نام و منزلت سردار سلیمانی، عشق و ارادت این شهیدبزرگوار به حضرت فاطمه زهرا (س) اهلبیت علیهم السلام و معنویت بود.

سرهنگ الیاس گل محمدزاده  همچنین با برشمردن شرایط ویژه جهان و منطقه گفت: خاورمیانه برای استکبار و کسانیکه داعیه سلطه برعالم رادارند همیشه مهم و کلیدی بوده لذا همیشه دنبال فتنه و ناآرامی درمنطقه خاورمیانه بوده است.

وی ایده و طرح خاورمیانه جدید را زاییده همین تفکر تسلط بر خاورمیانه و ایجاد فتنه و گسستگی در کشور‌های منطقه عنوان کرد و کفت: فتنه ها، اغتشاشات و برخی از اتفاقات اخیر در برخی کشور‌های منطقه از جمله ایران اسلامی هم در راستای این نقشه شوم آن‌ها و باحمایت این کشور‌های حامی تروریسم انجام می‌شود.

وی سردار سلیمانی را مایه انسجام و اتحادجبهه مقاومت برای رویایی با این برنامه‌های شوم دشمنان برای کل منطقه و برملاکننده این نقشه‌های شوم معرفی کرد و کفت: سردار سلیمانی یکی از اولین کسانی بود که با صراحت معتقدبود اگر در خاک سوریه و عراق با داعش نجنگیم مجبوریم در تهران باآن‌ها بجنگیم.

جانشین فرمانده سپاه عاشورای استان  در پایان: طوفان الاقصی را نتیجه ریل گذاری‌ها و تلاش‌های سردار سلیمانی برای تقویت محور مقاومت در منطقه برشمرد وگفت: الان کار به جایی رسیده که استکبار جهانی با تمام قوا برای حفظ رژیم صهیونیستی در مقابل یک گروه کوچک نظامی در غزه به میدان آمده و در تلاطم افتاده است.
سرهنگ الیاس گل محمدزاده تصریح کرد: اراده خدا بر شکست قطعی رژیم صهیونیستی است و قطعا با استقامت مردم مظلوم غزه و حمایت همه ملت‌ها و دولت‌های آزاده در سراسر دنیا، عمر منحوس رژیم کودک کش اسرائیل نابود خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.