حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در الحسکه سوریه

مقاومت اسلامی عراق امروز دوشنبه خبر داد که پایگاه غیرقانونی آمریکا در الرمیلان سوریه را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق خبر داد که در راستای مقاومت در برابر اشغالگران آمریکایی و پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، پایگاه غیرقانونی آمریکا در الرمیلان سوریه را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق با پهپاد این پایگاه را هدف قرار داده است. الرمیلان واقع در استان الحسکه در شمال شرق سوریه قرار دارد.

تأکید مقاومت عراق بر ادامه حملات در شرایطی است که از هفته‌های نخست نبرد طوفان‌ الاقصی، مقاومت عراق برای حمایت از فلسطین وارد عمل شده و پایگاه‌های آمریکایی را در عراق و سوریه با موشک و پهپاد هدف قرار داده به طوری که شمار این حملات به بیش از ۱۰۰ عملیات فراتر رفته است.

مقاومت اسلامی عراق عملیات خود را به تدریج تشدید کرده تا اینکه اهداف اسرائیل در ایلات مشرف بر دریای سرخ و تأسیسات گازی کاریش در منطقه مدیترانه را با موشک‌هایی با برد ۴۰۰ کیلومتر و پهپاد‌های دوربرد هدف قرار داد و نشان داد که توانایی مادی و انسانی برای ضربه زدن به هر هدفی در فلسطین اشغالی را دارد.

یک مقام مسؤول نظامی آمریکا هفته گذشته خبر داد که از ۱۷ اکتبر گذشته تاکنون، دست‌کم ۱۱۸ عملیات علیه مقر‌های نظامیان آمریکایی در عراق وسوریه صورت گرفته است. 

از آن تاریخ، مقاومت اسلامی عراق به هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی در دو کشور مذکور ادامه داده و در بیانیه‌های خود تاکید کرده که این حملات در راستای موضع مقاومت در برابر نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در عراق و منطقه و در پاسخ به قتل عام مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی است. 

 تاکنون مقاومت عراق پایگاه‌های آمریکایی عین‌الاسد، نزدیک فرودگاه اربیل، حریر عراق و خراب الجیر، الشدادی، التنف، الرمیلان، المالکیة، پایگاه‌های نظامی در نزدیکی میدان‌های نفتی کونیکو و العمر دهکده سبز در سوریه را با موشک و پهپاد انتحاری مکرر هدف قرار داده است. هدف از این عملیات‌ها، اعمال فشار بر کاخ سفید برای توقف حمایت‌های مستمر از اشغالگران اسرائیلی در جنگ کنونی غزه است. 

شبکه سی ان ان آمریکا نیز با پیش‌بینی افزایش احتمال تلفات نظامیان آمریکایی اعلام کرد که این موضوع نشان دهنده یک بحران خارجی جدید و ناخوشایند برای آمریکا به ویژه در بحبوبه تلاش برای انتخاب مجدد جو بایدن برای ریاست‌جمهوری به شمار می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۸ دی ۱۴۰۲
مقاومت پیروز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۸ دی ۱۴۰۲
الان جنگ. جنگ حق وباطل است ای انهایی که تو جای گرم و نرم نشسته اید و در هرمقام و مسلکی که هستید و خودتون بخواب زدید بدانید خدای نکرده اگه مبارزان جان برکف فلسطین کم بیاره به والله قسم قسم به ادم وحوا قسم به موسی به عیسی بمحمد و ال محمد به علی که پاک ترینند بعد فلسطین ایرانه الان امریکاونوکرش تمام اطراف ایران پایگاه نظامی دارند و یک عده حیونهای ادم نمت وطن فروش ناموس فروش از داخل ایران به اونها دم تکون میدند نفهمند نمی فهمند که اسراعیل به هیچ انسانی رحم نمیکند چه برسد به مذاحب عقیده تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۸ دی ۱۴۰۲
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۵۵ ۱۸ دی ۱۴۰۲
دست مریزاد جنگجویان غیور ودلیل وشجاع ومجاهد عراقی احسنت خدواند شما رو در پناه خودش مانند دیگر مجاهدان حفظ نماید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۸ دی ۱۴۰۲
پاسخ آمریکا به این حملات ؛ کافی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۸ دی ۱۴۰۲
فیلمشودیدیم خوشبختانه پافند شدوبه کسی اسیبی نرسید وبه نیروی عراقی ائتلاف به پدافند باریکلا ویاعلی میگفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۸ دی ۱۴۰۲
داریم به مرحله خطرناک جنگ نیابتی در منطقه می رسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۸ دی ۱۴۰۲
بنده از حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در الحسکه سوریه استقبال می کنم
آخرین اخبار