پایان یک آدم ربایی نافرجام در قائمشهر

فرمانده انتظامی مازندران از رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان در شهرستان قائمشهر خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی  فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی دریکی از خیابان‌های شهرستان قائمشهر، بلافاصله ماموران موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد ۲ نفر با صورت‌های پوشیده، فردی را با تهدید سلاح سوار یک دستگاه خودرو کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه ماموران، حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی او را ربوده و متواری شده اند، گفت: در این راستا تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

او افزود: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی‌های انجام گرفته درکمتر از ۲ ساعت، گروگانگیر را در مسیر جاده شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

سردار مفخمی در پایان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند اینکه فردی را به زور سوار خودرو می‌کنند مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برچسب ها: آدم ربایی ، آدم ربا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.