تشکیل جلسه کابینه جنگ اسرائیل قبل از ورود بلینکن

رسانه‌های صهیونیستی از تشکیل جلسه کابینه جنگ پیش از دیدار با وزیر خارجه آمریکا خبر دادند.

وب سایت صهیونیستی واللا گزارش داد که کابینه جنگ صهیونیستی امشب در قدس اشغالی و پیش از ورود آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، تشکیل جلسه خواهد داد.

براساس گزارش النشره، بلینکن عصر امروز وارد اراضی اشغالی خواهد شد تا درباره جنگ در نوار غزه گفتگو کند. زیرا حملات نظامی رژیم صهیونیستی ادامه دارد و نگرانی‌ها از گسترش درگیری‌ها در منطقه افزایش یافته است.

بلینکن امروز قبل از ورود به تل آویو از امارات متحده عربی و عربستان سعودی بازدید و از روز سه شنبه با مقامات صهیونیستی گفتگو خواهد کرد.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که پس از ترکیه به یونان سفر کرده، در یک سخنرانی پیرامون جنگ غزه و گسترش آن به مرز‌های لبنان مدعی شد صهیونیست‌ها نمی‌خواهند با حزب‌الله درگیر شوند. ادعا‌های بلینکن در حالی بیان می‌شود که رژیم صهیونیستی در حملات تجاوزکارانه جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد. در مقابل نیز نیرو‌های حزب‌الله لبنان نیز با پرتاب موشک و حملات پهپادی پاسخ حملات ارتش اشغالگر را داده‌اند.

بلینکن در یک سفر یک هفته‌ای وارد منطقه‌ شده و قصد دارد با مقامات کشور‌های گوناگون در خصوص جنگ غزه گفتگو کند. او عصر روز شنبه به ترکیه رفت و با هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه دیدار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار