آغاز ثبت نام دانشجویان خارجی در سامانه سهما

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: به منظور ساماندهی دانشجویان خارجی لازم است متقاضیان اطلاعات خود را در سامانه سهما ثبت کنند. 

طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: از آنجایی که شناسه یکتای سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور مبنای ارائه خدمات توسط تمامی دستگاه‌ها می‌باشد دانشجویان می‌بایست جهت دریافت شناسه یکتا و بهره‌مندی از سایر خدمات به سامانه سهما به آدرس http://www.irmigrationorg.ir مراجعه نمایند. 

این مسئول افزود: همچنین لازم است دانشجویانی که قبلاً موفق به دریافت شناسه یکتا شده‌اند در سامانه دانشجویی سهما نسبت به ثبت اطلاعات اقدام کنند.

وی با اشاره به فرآهم سازی امکان اختصاص شناسه یکتا به دانشجویان در دفاتر خدمات اقامت و اشتغال استان گفت: مقرر شده است دانش آموزان و دانشجویانی که شناسه یکتا (ده رقمی وزارت کشور) ندارند با مراجعه به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال محل سکونت خود با ارائه اوراق هویتی معتبر نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام نمایند. 

طریقی افزود: دانشجویانی که فاقد شناسه یکتا هستند می‌توانند در سامانه سهما از قسمت ثبت نام دانشجو، ثبت نام اولیه را انجام و سپس با مراجعه به دفاتر خدمات، اشتغال و اقامت واقع در استان قزوین با ارائه اسناد و مدارک اقامتی و هویتی معتبر و پس از احراز هویت بیومتریک، شناسه یکتای خود را دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار