در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حرفه‌ای‌ها به سمت تئاتر برگشته‌اند

یک بازیگر تئاتر گفت: کسانی که حرفه‌ای‌تر هستند به سمت تئاتر بازگشته‌اند و کارکردن با نسل جوان را دوست دارم.

شیوا خسرو مهر بازیگر کشورمان گفت: درحال حاضر نمایشنامه‌خوانی« تولد جهنمی» را روی صحنه نمایش دارم که این کار به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نیما هاشمی است؛ البته  تئاتر دیگر هم در حد صحبت دارم که  متن را برایم فرستاده اند و هنوز نرسیده ام آن را بخوانم.

ونی در ادامه دلیل کارکردن با یک کاگردان جوان تئاتری را اینگونه شرح داد:  به شدت دوست دارم که با نسل جوان کار کنم، زیرا احساس می‌کنم این نسل بروز هستند و خیلی چیزها را می‌دانند که ما قدیمی‌ها نمی‌دانیم. چنین کاری باعث تقلب رساندن به خودم است و کارکردن با نسل جوان را دوست دارم. نیما هاشمی کارگردان خوش ذوقی است که قبلا تهیه کننده بود  و جدیدا به سراغ کارگردانی تئاتر رفته است. قبلا چندین کار به من پیشنهاد شده بود تا بتوانم با ایشان همکاری کنم اما بادیگر کارهایم  تداخل داشت یا با زمان‌هایی که داشتم همخوانی نداشت.

وی ادامه داد: در نمایش « تولد جهنمی» به جز من و مجید شهریاری دیگر بچه‌ها جوان هستند و تقریبا همه بچه‌ها اکثرا دهه هفتادی و دهه هشتادی هستند و به ندرت دهه شستی میبینم؛ الیته من و آقای شهریاری پدر بزرگ و مادر بزرگ کار هستیم. خوشحالم که در جمع بچه‌های تئاتری و  تجربه جدید با نسل جدید و بچه‌های جوان هستم.

 

تئاتر تولد جهنمی

خسرو مهر در ادامه از وضعیت کنونی تئاتر گفت: وضعیت تئاتر خیلی خوب شده  و چیزی که الآن درحال اتفاق است سال‌ها بود که آن را نداشتیم. من فکر نمی‌کردم بچه‌های بچه‌های تصویری و سرشناس و به قول خودمان کسانی که حرفه‌ای‌تر هسنند دوباره به سمت کار تئاتر برگشتند. همچنبن تعداد کسانی که سینما و تئاتر و تلویزیون کار می‌کردند تعدادشان خیلی بیشتر شده است و فضای تئاتر فضای مناسبی شده است. خوشحالم که این اتفاق را می‌بینم و از اجرا میبینم که استقبال چقدر خوب شده است؛ مردم یک جورایی درحال آشتی با تئاتر هستند و امیدوارم شاهد دیدن متن‌های بهتری باشیم. 

شایان ذکر است شیوا خسرومهر  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در آثار دیگر تئاتری همچون گوهر خیراندیش، نمایش اکتبر۱۹۴۲ پاریسف نمایش شادی حقیقی، آرام و بی صداست، پرفورمنس دیدار، نمایش فوبیا و نمایشنامه‌خوانی انگشتری ژنرال ماسیاس حضور داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار