صندوق کارآفرینی امید برای ۹۳۸ نفر در خراسان رضوی اشتغال ایجاد کرد

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: این صندوق طی ۹ ماهه امسال با پرداخت ۲ هزار و ۲۰۲ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال تسهیلات توانسته است برای ۹۳۸ نفر در استان اشتغال ایجاد کند.

امین خوش قامت گفت: امسال ۵۹۰ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال تسهیلات به ۴۸۱ متقاضی زن و مبلغ هزار و ۶۱۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال تسهیلات به ۸۴۴ متقاضی مرد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۹۲ درصد از این پرداختی‌های کارآفرینی امید خراسان رضوی به میزان ۲ هزار و پنج میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال مربوط به ۷۹۰ متقاضی در حوزه تولید و اشتغال بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: از این میزان تسهیلات پرداختی، ۱۷۸ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال مربوط به ۲۰ فقره پرونده تسهیلات در حوزه قراردادهای عاملیت تبصره ۱۸سال ۱۴۰۰ بوده است که سبب ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر شده است.

خوش قامت افزود: از این میزان تسهیلات پرداختی مبلغ ۳۹۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال مربوط به ۵۵ فقره پرونده تسهیلات در حوزه قراردادهای عاملیت تبصره ۱۸سال ۱۴۰۱ بوده است که سبب ایجاد اشتغال برای ۶۶ نفر شده است.

وی ادامه داد: همچنین امسال در حوزه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل منابع مشترک با صندوق توسعه ملی برای ۱۵۶ فقره پرونده مبلغ ۷۱۹ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال پرداخت شده است که سبب ایجاد اشتغال برای ۲۴۰ نفر شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: سایر تسهیلات اشتغال پرداخت شده از محل منابع وجوه مردمی طی سال جاری نیز مبلغ ۷۷ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال برای ۲۱۳ فقره پرونده بوده است که از این طریق برای ۲۱۳ نفر اشتغال ایجاد شده است.

خوش قامت افزود:همچنین امسال برای سایر تسهیلات اشتغال از محل سایر تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌های اجرایی مانند بنیاد برکت، بنیاد علوی، مدارس غیرانتفاعی، سازمان زندان ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ ۶۳۴ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال برای ۳۴۶ فقره پرونده پرداخت شده است که موجب ایجاد اشتغال برای ۳۵۹ نفر شده است.

وی در خصوص تسهیلات پرداخت شده به تفکیک بخش‌های اقتصادی افزود: از ابتدای سال تا کنون در بخش کشاورزی به ۱۷۶ متقاضی مبلغ ۶۳۳ میلیارد تسهیلات پرداخت شده است.

او اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی میزان تسهیلات پرداخت شده در بخش خدمات مبلغ ۵۶۲ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال به ۲۶۰ متقاضی و در بخش صنعت مبلغ ۸۰۹ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال به ۳۵۴ متقاضی بوده است.

خوش قامت افزود: همچنین علاوه بر حوزه تولید و اشتغال در بخش وام ضروری مبلغ ۱۹۷ میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریال به ۵۳۵ متقاضی پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار