مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خبر داد

آبرسانی به ۴۰ روستا با مشارکت خیّرین آبرسان در استان ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: با اجرای طرح‌های آبرسانی با مشارکت خیّرین آبرسان جمعیتی افزون بر پنج هزار نفر در استان از آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام اظهار کرد: آبرسانی به ۴۰ روستای استان شامل احداث، توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه‌های توزیع، با تامین لوله پلی اتیلن با اقطار ۶۳ تا ۱۶۰ میلی متر پلی اتیلن توسط خیر آبرسان کشور در حال اجرا است.

وی افزود: خرید لوله‌های پلی‌اتیلن با اقطار ۶۳ تا ۱۶۰ میلی متری به متراژ ۶۲.۹ کیلومتر به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از طریق خیر بنیاد نیکوکاری ابراهیمی (پدر آبرسان ایران) خریداری و اهداء شده است که عملیات اجرایی آن‌ها به صورت امانی و پیمانی در تمام روستا‌های مصوب شده در حال انجام و بعضا در تعدادی از روستا‌ها خاتمه یافته و مردم از آب آشامیدنی برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: همچنین توسط این بنیاد نیکوکاری، خدماتی جهت آبرسانی به روستا‌های شهرستان‌های مهران، دهلران، ملکشاهی، دره شهر، چوار، هلیلان، سیوان، ایوان و ایلام انجام شده که امیدواریم تا پایان سال جاری از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

ناصری تاکید کرد: این پروژه‌ها در جهت حل مشکل تنش آبی و تامین تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح‌های آبرسانی اجرایی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام مطرح کرد: با اجرای طرح‌های آبرسانی با مشارکت خیرین آبرسان جمعیتی افزون بر ۵۴۲۱ نفر در استان ایلام از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.