آسفالت ۸۳ هزار و ۲۸۸ متر مربع معابر طی هفته بیست و دوم جهش عمرانی

سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغازشده است، گفت: در طول هفته بیست و دوم این طرح، ۸۳ هزار و ۲۸۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۱۰ هزار و ۴۱۱ تن آسفالت شده است.

رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر شیراز اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه، ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع شده است، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته بیست و دوم از جهش عمرانی بیان کرد: در هفته گذشته، ۸۳ هزار و ۲۸۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۱۰ هزار و ۴۱۱ تن آسفالت شده است.

او در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۸ و ۹ صورت گرفته است.

جاویدی گفت: طی ۲۲ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون یک میلیون و ۷۸ هزار و ۹۵۱ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۱۳۵ هزار و ۴۳ تُن آسفالت انجام گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار