وزیر خارجه فرانسه اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد

وزیر خارجه فرانسه در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه در تماس تلفنی با دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد. 

 وزیر امور خارجه فرانسه با ابراز نگرانی در خصوص افزایش شدت تنش‌ها در منطقه، خواستار نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران برای جلوگیری از گسترش دامنه درگیری‌ها شد. 

دکتر امیرعبداللهیان در این گفتگو ضمن مورد توجه قرار دادن اقدام دولت فرانسه در محکومیت حمله تروریستی اخیر در کرمان که منجر به شهادت جمعی از مردم شد، ضرورت تلاش جامعه جهانی برای مقابله موثر و عملی با اشکال مختلف تروریسم را مورد تاکید قرار داد. 

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه با اشاره به تحرکات فرانسه در موضوع فلسطین، توقف جنایات رژیم صهیونسیتی و نسل کشی‌های در حال انجام در غزه، لزوم اقدام عملی برای توقف کشتار غیر نظامیان، تسهیل ارسال کمک‌های بشر دوستانه، ممانعت از کوچ اجباری و واگذاری آینده فلسطین در یک روش دموکراتیک به خود فلسطینی‌ها را گامی موثر در پایان خشونت‌ها در منطقه دانست. 

امیرعبداللهیان افزود: تنها راه برای جلوگیری از گسترش درگیری‌ها در منطقه و استقرار صلح پایدار در آن، لزوم توجه مسئولانه به ریشه چالش‌ها و نیز عزم جدی برای کمک به حل آن‌ها می‌باشد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به قتل عام ۲۲ هزار غیرنظامی و زنان و کودکان در غزه، آمریکا و رژیم اسرائیل را عامل نسل کشی اخیر در غزه نامید و گفت: نمی‌توان بدون نگاه به اشغالگری و با باز گذاشتن دست رژیم اسرائیل، ریشه‌های بی ثبات سازی منطقه را نادیده گرفت و در عین حال نگران امنیت دریای سرخ و منطقه بود.

دکتر امیرعبداللهیان افزود: امنیت غزه و کرانه و امنیت منطقه بهم پیوسته است و جنگ راه حل نیست. ایران صادق‌ترین حامی امنیت و ثبات در منطقه و جهان است. 

در این گفتگو طرفین ضمن توافق بر اهمیت استمرار گفتگو‌های دیپلماتیک و تماس وزرای خارجه، بر لزوم رفع موانع موجود در مسیر مناسبات در فضای مبتنی بر احترام متقابل تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۷ دی ۱۴۰۲
محکوم کردن که نون اب نمیش ی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۱۷ دی ۱۴۰۲
رفیق همیشگی دزد و شریک قافله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۷ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون به آمریکا حمله نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون به انگلیس حمله نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون به فرانسه حمله نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون به آلمان حمله نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون به عربستان سعودی حمله نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون به امارات حمله نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون به جمهوری آذر بایجان باکو حمله نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون به اسرائیل حمله نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۷ دی ۱۴۰۲
با توجه به ددمنشی دولت غاصب صهیونیستی در ترور دانشمندان و سرداران و مستشاران نظامی در سوریه و... جمهوری اسلامی نیز باید همانند حزب‌الله‌، یمن و حشدالشعبی پاسخ کوبنده متناسب به این شیطان‌صفت بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۱۷ دی ۱۴۰۲
مرگ بر تروریست داعشی و حامیانشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۷ دی ۱۴۰۲
وزیر خارجه فرانسه خودش رییس تمام تروریست هاست این روباه خودش تروریست ها را پرورش می دهد بعد محکوم هم می کند بابا صد رحمت به شیتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۷ دی ۱۴۰۲
داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند
داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
بی تردید مدیریت، هدایت و پشتیبانی اینگونه اقدامات تروریستی از سوی عربستان سعودی و انگلیس و آمریکا صورت گرفته و علیه کشورهای منطقه اعمال می‌شود.
امروز آثار مخرب تروریسم دولتی را که توسط عربستان و انگلیس و آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت می‌شود در عراق، سوریه، افغانستان و یمن و سایر کشورها از جمله برخی کشورهای اروپایی مشاهده می‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۷ دی ۱۴۰۲
ای فرانسه دورو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۶ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که عوامل تاجیکستانی عملیات کرمان چگونه و چطور از پاکستان وارد ایران شدند.
بارها هشدار دادیم که تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش از طریق پاکستان، افغانستان و عراق وارد ایران می شوند ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هیچ گونه توجه نکردند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۶ دی ۱۴۰۲
عراق از سال 1982 تاکنون مقر اصلی تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است.
افغانستان از سال 2011 تاکنون مقر اصلی تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است.
پاکستان از سال 2011 تاکنون مقر اصلی تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۶ دی ۱۴۰۲
غربی‌ها جنایتکار بابت سکوت در برابر جنایات اسرائیل جنایتکار در غزه شرمسار باشند جنگ غزه بزرگترین تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و انگلیس در سال ۲۰۲۳ بوده است.
قتل‌عام کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع غزه همه‌روزه در مقابل چشمان جهانیان قرار دارد. حالا دیگر عمده مردم دنیا رژیم صهیونیستی را به عنوان بزرگ‌ترین تهدیدکننده صلح جهانی می‌دانند ولی هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر دیده نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۶ دی ۱۴۰۲
با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۶ دی ۱۴۰۲
تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون در عراق علیه ایران فعالیت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. حمایت آمریکا و اسرائیل از جریان تروریسم جنایت ضدبشری است. آمریکا و اسرائیل 100 درصد فقط در حادثه تروریستی کرمان نقش دارند. انتقام خون شهدایمان را از تروریستها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا و رژیم اسراییل عامل اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان هستند.
۲۲:۴۶ ۱۶ دی ۱۴۰۲
آمریکا و رژیم اسراییل عامل اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۶ دی ۱۴۰۲
حضور نیروهای تروریست آمریکایی در عراق اصلی ترین تهدید برای امنیت مردم ایران و کشور ایران است چون به خاطر که آمریکا و مزدورانشان از تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون علیه مردم ایران و هم حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. نیروهای تروریست آمریکایی باید از خاک عراق اخراج شوند. حمایت آمریکا و اسرائیل از جریان تروریسم جنایت ضدبشری است. آمریکا و اسرائیل 100 درصد فقط در حادثه تروریستی کرمان نقش دارند. انتقام خون شهدایمان را از تروریستها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه مظلومان
۲۲:۴۲ ۱۶ دی ۱۴۰۲
آمریکا و اسرائیل 100 درصد فقط عامل اصلی اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان بودن و هستند ایران هم باید به طور مستقیم از آمریکا و اسرائیل انتقام بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۶ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چه شد قرار بود مذاکره امنیت مردم ایران و کشور ایران را تامین کند پس چه شد و این در حالی است که بعد از مذاکره مردم ایران و کشور ایران امنیت ندارد چرا؟
سوال اینجاست که پس چه شد قرار بود توافق هسته ای امنیت مردم ایران و کشور ایران را تامین کند پس چه شد و این در حالی است که بعد از توافق هسته ای مردم ایران و کشور ایران امنیت ندارد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۶ دی ۱۴۰۲
اعتراف رهبر پیشین داعش خراسان: عوامل تاجیکستانی عملیات کرمان از پاکستان راهی ایران شدند
آخرین اخبار