راه‌اندازی اتاق رصد جمعیت در خراسان جنوبی

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: پیشانی کار دفتر امور بانوان و خانواده، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است لذا اتاق رصد جمعیت در استان راه‌اندازی می‌شود.

 زنگویی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: جلسات حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اولویت کاری دفتر امور بانوان است که با قوت انجام می‌شود.

او افزود: طراحی و راه‌اندازی اتاق رصد وضعیت جمعیت استان با حمایت‌های استاندار در دست اقدام است.

زنگویی بیان کرد: در زمینه اشتغال بانوان نیز رایزنی‌های زیادی با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دفتر امور روستایی استانداری و شهرداری‌ها انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی از راه‌اندازی هفت موکب پخش نذری، فرهنگی و ترویج عفاف و حجاب به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) خبر داد و اظهار کرد: برگزاری همایش خانوادگی ۱۸ دی ماه در فرهنگسرای شهر با کمک نیرو‌های مردمی و سمن‌ها در هفته زن تدارک دیده شده است.

او با بیان اینکه دومین کنگره بانوان تاثیرگذار خراسان جنوبی به زودی برگزار می‌شود عنوان کرد: اردوی بانوان شاغل استانداری، اردوی راهیان پیشرفت، جشنواره فرهنگی ورزشی، رویداد کارآفرینانه با یکی از سمن‌ها و دوره آموزشی اقتصاد روستایی برای بانوان از برنامه‌های هفته زن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.