انهدام شرکت هرمی در چابکسر

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۲ تن از اعضای آن در بخش چابکسر شهرستان رودسر خبر داد.

سردار "عزیزاله ملکی" با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، اظهار داشت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچ گونه وجهه قانونی ندارد.

وی در ادامه به دریافت خبری در خصوص فعالیت یک شرکت هرمی در یکی از روستا‌های بخش چابکسر شهرستان رودسر و پیگیری پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی صورت گرفته در این زمینه از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و محل فعالیت اعضای این شرکت را در یک منزل مسکونی شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر و دستگیری ۱۲ نفر از اعضای شرکت هرمی که در فضای مجازی هم تبلیغات می‌کردند، خبر داد و با اشاره به کشف ۳۷ جلد جزوه و ۱۵ حلقه لوح فشرده در مورد فعالیت و عضوگیری، افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم هشدار‌های مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

برچسب ها: شرکت هرمی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.