در تحلیل تکنیکال هفتگی بررسی شد؛

روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ + عکس

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: هدف اول میان مدت شاخص کل بورس محدود ۲.۳۵۰.۰۰۰ واحد، پیش بینی می‌شود.

علی ملک لی تحلیلگر بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته با عدد دو میلیون و ۱۷۸ هزار واحد شروع به کار کرد و در پایان هفته و کاهش حدود یک درصدی، به عدد دو میلیون و ۱۵۵ هزار واحد رسید تا هفته‌ای مثبت و سبز در بورس تهران رقم بخورد.

او افزود: همانطور که در تحلیل‌های قبل گفته شد، با توجه به حرکت بسیار خوب و مثبت شاخص در هفته‌های گذشته و شکست محدوده مهم ۲.۱۵۰.۰۰۰ واحد و بازگشت (پولبک) به آن، احتمالا با کمی درجازدن در همین محدوده به روند صعودی خود ادامه دهد. هدف اول میان مدت محدود ۲.۳۵۰.۰۰۰ واحد، پیش بینی می‌شود.

شاخص کل

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران است، اما تقریبا بدون تغییر ماند. این شاخص در روز اول کاری هفته گذشته با عدد ۷۵۶ هزار واحد شروع به کار کرد و پس از کمی نوسان، در پایان هفته در همان مقدار ۷۵۶ هزار واحد متوقف شد.

او می‌گوید: شرایط کلی این شاخص نیز به مانند شاخص کل است و پیش بینی می‌شود همانند شاخص کل به صعود خود ادامه دهد. هدف اول میان مدت این شاخص نیز محدوده ۸۰۰ هزار واحد پیش بینی می‌شود.

شاخص کل هم وزن

شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار