نخستین دادگاه علنی برخط در سمنان برگزار می‌شود

نخستین دادگاه علنی برخط در استان سمنان روز یکشنبه، ۱۷ دی‌ماه برگزار می‌شود.

 آذرماه گذشته بود که محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در جمع دانشجویان دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و در جلسه پرسش و پاسخ به سؤالات و مطالبات آن‌ها قول داد تا برگزاری دادگاه علنی برخط را در استان سمنان پیگیری کند و حالا خبر می‌رسد این وعده در مسیر اجرا قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: یکی از مأموریت‌های رئیس قوه قضائیه به مسؤولان قضائی، برگزاری دادگاه علنی برخط بوده و دستگاه قضائی استان سمنان با جدیت لازم اجرای این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

عبداللهی ادامه داد: در همین راستا، به تمام مسؤولان حوزه‌های قضائی سراسر استان تکلیف شد تا برگزاری دادگاه علنی برخط را از شعب حقوقی و کیفری پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: نخستین دادگاه علنی برخط روز یکشنبه، ۱۷ دی‌ماه سال جاری رأس ساعت هشت صبح در شعبه اول دادگاه عمومی حقوقی شهرستان سمنان با موضوع الزام به تنظیم سند به ریاست قاضی مطهری‌نسب برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: علاقه‌مندان به مباحث حقوقی و قضائی و جلسات دادگاه‌ها می‌تواند برخط و از طریق نشانی https://skyroom.adliran.ir/ch/edu-semnan۱ در این دادگاه علنی حضور یابند.

عبداللهی تأکید کرد: برگزاری تمام دادگاه‌های علنی برخط مراجع قضائی استان سمنان از طریق صفحه اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان‌های ایرانی ایتا و روبیکا به نشانی @abdolahi_dadsm و تارنمای رسمی دادگستری به نشانی https://dadgostari-sm.eadl.ir/ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار